• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
استاندار کردستان:

رسانه ملی از مطالبه بحق مردم کوتاه نیاید

  • کد خبر : 10335
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان گفت: رسانه ملی به هیچ وجه از مطالبه کردن حق مردم کوتاه نیاید و در کنار آن خدمات نظام و دولت را به درستی و منصفانه تبیین کند.

به گزارش پایگاه خبری ریاح نیوز، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه ملی در صداو سیمای مرکز کردستان ضمن تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و نقش سازنده و همه جانبه رسانه ملی در بازتاب رویدادها و مناسبت‌های مختلف گفت: کار در رسانه ملی حوزه های مختلف را در بر می‌گیرد و فعالان این بخش به دلیل ارتباط بی واسطه با مردم مشکلات را به درستی درک و لمس می‌کنند.
وی با بیان اینکه رسانه ملی باید زبان گویای مردم و مطالبه‌گر حقوق آنان در همه بخش‌ها و حوزه‌ها باشد، اظهار کرد: مطالبه حقوق مردم و در کنار آن بازتاب درست و امید بخش خدمات دولت و نظام دو مسئله‌ ‌ای است که باید همزمان پیش برده شوند و هیچ کدام بر دیگری غالب نگردند.
زارعی کوشا افزود: هم اکنون مدیران و برنامه ریزان رسانه ملی در استان با دلسوزی و نگاه منصفانه به رسالت خود عمل می‌کنند ، اما انتظار این است که در بخش محتوایی کارهای بیشتری انجام شود.
استاندار کردستان‌ ایجاد اتاق شیشه‌ای در رسانه ملی برای نقد عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی را کاری مفید ارزیابی کرد و گفت: در کنار ایجاد اتاق شیشه‌ای لازم است مدیران دستگاه‌ها نیز دعوت و در فضایی سازنده به صورت جامع مسائل مورد بررسی قرار بگیرد.
وی در ادامه استفاده از خرد جمعی و نخبگانی در اداره امور استان را از سیاست‌های سیستم مدیریتی استان برشمرد و اظهار کرد: در چینش مدیران تلاش کرده‌ایم تا به جامعه نخبگانی استان اعتماد کنیم و در کنار آن از دسته بندی‌های انحرافی مدیران دوری کنیم.
زارعی کوشا گفت: با افتخار اعلام می‌کنم که تمامی مدیران ارشد اجرایی استان و فرمانداران از نیروهای استان هستند که در طول تاریخ کردستان بی سابقه است و انتظار می‌رود با کار جهادی و شبانه‌روزی گره از مشکلات استان یکی پس از دیگری گشوده شود.

انتهای خبر/م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.