• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

مهاجرپذیری در همه کشورهای دنیا وجود دارد

  • کد خبر : 19785
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
مهاجرپذیری در همه کشورهای دنیا وجود دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در خصوص اتباع خارجی نه باید افراط و نه تفریط داشته باشیم، مهاجرپذیری یکی از مسائلی است در همه کشورهای دنیا وجود دارد و کشور ما و اصفهان نیز از آن مستثنی نیست.

به گزارش ریاح نیوز، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون این نظام مقدس بر مدار خدمت‌رسانی عمل کرده است.

وی افزود: سیر خدمت‌رسانی در دوره‌های مختلف متفاوت بوده و مشکلاتی وجود دارد که درصدد رفع چالش‌ها هستیم.

جان‌نثاری در خصوص طرد اتباع خارجی غیرمجاز که از دغدغه‌های مردم منطقه است، اظهار کرد: در خصوص اتباع خارجی نه باید افراط و نه تفریط داشته باشیم، مهاجرپذیری یکی از مسائلی است در همه کشورهای دنیا وجود دارد و کشور ما و اصفهان نیز از آن مستثنی نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در مورد طرد اتباع خارجی غیرمجاز آنچه که باعث نگرانی شده تحلیل بافت جمعیت در برخی مناطق اصفهان به دلیل حضور اتباع خارجی است.

وی ادامه داد: هرچند که در ۱۲ شهرستان استان ممنوعیت حضور اتباع افغانستانی را داریم اما این قانون در دوره‌هایی مورد بی‌توجهی قرار گرفته و اکنون با مشکلاتی مواجه هستیم.

جانثاری متذکر شد: ساماندهی اتباع خارجی نخستین رویکردی است که در این خصوص دنبال می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: سال گذشته بیش از ۶۰ درصد از اتباع خارجی غیرمجاز را دستگیر و به صورت روزانه چند هزار نفر را طرد کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: معتقد هستیم حتی یک تبعه خارجی غیرقانونی نیز نباید در کشور و استان اصفهان حضور داشته باشد از این رو طرد اتباع غیرمجاز را با جدیت ادامه خواهیم داد هرچند که نیاز است مردم نیز در این خصوص همکاری و همراهی داشته باشند.

جانثاری اظهار داشت: در مورد حضور اتباع خارجی غیرمجاز در بخش مرکزی اصفهان نیز با همکاری فرماندار اصفهان تلاش می کنیم تا این موضوع را ساماندهی کنیم.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=19785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.