• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

توقع داریم مردم که صاحب و ارباب ما هستند، دیده شوند

  • کد خبر : 19799
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
توقع داریم مردم که صاحب و ارباب ما هستند، دیده شوند
رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توقع داریم مردم که صاحب و ارباب ما هستند، دیده شوند، این اقدام به دست مدیران در حوزه مناطق کم‌برخوردار و سایر حوزه‌ها و دستگاه‌ها می‌تواند خود را نشان دهد.

به گزارش ریاح نیوز، مجید نادرالاصلی رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اصفهان اظهار کرد: زودتر از آنکه فکر کنیم دیر می‌شود، سرلوحه و جلودار ابراز رضایتمندی مردم مدیریت شهری است که با تمام ارکان زندگی مردم سروکار دارد.

وی با اشاره به اهمیت اخلاص در خدمت‌رسانی مدیران افزود: اخلاص خون شهید زاهدی کاری کرد که پس از آن با انجام عملیاتی، دنیا را مبهوت خود کرد، عملیاتی که زودتر اطلاع‌رسانی شد، اما آسیب جدی وارد کرد.

نادرالاصلی تصریح کرد: حیات طیبه، پاک و مطهر در خودنمایی نیست، بلکه در اخلاص و پاکی است، اگر برای خدا کار کنیم و دنبال مقام نباشیم، اتفاقات بزرگی ابتدا برای خودمان خواهد افتاد، سپس شاهد اثرگذاری آن خواهیم بود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اهمیت امیدآفرینی در جامعه، تاکید کرد: کارهای خوب را خوب انجام دهید و خوب به مردم نشان دهید، به خاطر خدا تبلیغ کنید و ما امروز افتخار می‌کنیم که عملیات پروژه مترو با تمام قصه‌ها با چندین میلیارد بودجه در این دوره پیگیری شد.

وی گفت: توقع داریم مردم که صاحب و ارباب ما هستند، دیده شوند، این اقدام به دست مدیران در حوزه مناطق کم‌برخوردار و سایر حوزه‌ها و دستگاه‌ها می‌تواند خود را نشان دهد.

نادرالاصلی در ادامه گفت: حدود سه سال گذشته مجموعه مدیریت شهری اتفاقات خوبی رقم زده است، اما مردم ما بیشتر از این حق دارند، به‌عنوان کسانی که می‌توانیم امیدآفرین برای مردم باشیم، وظایف سختی بر عهده داریم.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=19799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.