• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
12

«هر زائر، یک سفیر نظام» شعار زائران اصفهانی در مراسم حج

  • کد خبر : 13566
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
«هر زائر، یک سفیر نظام» شعار زائران اصفهانی در مراسم حج
حجت‌الاسلام اژدری رئیس سازمان حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به آغاز کلاس‌های آموزشی زائران حج گفت: شعار امسال سازمان حج و زیارت استان اصفهان در حج این است که هر زائر، یک سفیر نظام باشد و به لطف خدا این شعار را نهادینه می‌کنیم.

به گزارش ریاح نیوز، حجت‌الاسلام حسین اژدری رئیس سازمان حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به انتخاب شعار سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «مهار تورم؛ رشد تولید» اظهار داشت: امیدواریم مسئولان کشور این شعار را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی افزود: امیدواریم دولت بتواند تورم را کنترل کند؛ تورمی که مردم را اذیت می‌کند و یا وضعیتی را به وجود می‌آورد که ممکن است برخی را نسبت به مباحث ارزشی نظام ناامید کند.

حجت‌الاسلام اژدری با اشاره به آشکار بودن شاخصه‌های تورم، گفت: در زمینه خودرو، دلار و دیگر موارد اقتصادی، متاسفانه تورم بیش از سایر عرصه‌ها خودش را نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: مردم باید ببینند که مسئولان در جهت مهار تورم اقدامات موثری را انجام می‌دهند. امیدواریم که با مهار تورم، امید مردم به نظام و ارزش‌های اسلامی بیش از پیش شود.

رئیس سازمان حج و زیارت استان اصفهان سپس با اشاره به مباحث حج و زیارت گفت: کاروان‌های حج بسته شده است. در استان اصفهان ۴۷ کاروان داریم که الان در حال انجام معاینات پزشکی‌شان هستند و این کار به خوبی در حال انجام است.

حجت‌الاسلام اژدری تاکید کرد: برنامه‌های کاروان‌ها در چهار مرحله صورت می‌گیرد؛ مرحله اول آن، معاینات پزشکی است که هر روز در شهر اصفهان با توجه به روزه‌داری زائران، دو کاروان توسط هشت پزشک معایناتشان انجام می‌شود.

وی با اشاره به آغاز کلاس‌های آموزشی زائران حج بیان کرد: شعار امسال سازمان حج و زیارت استان اصفهان در حج  این است که هر زائر، یک سفیر نظام باشد و به لطف خدا این شعار را نهادینه می‌کنیم تا بتوانیم ارزش‌های نظام را بیان کنیم و جهاد تبیین را در حج تحقق ببخشیم.

رئیس سازمان حج و زیارت استان اصفهان تصریح کرد: هم مدیران و هم زائرین در حج و عتبات باید سفیر جمهوری اسلامی ایران باشند و در همین راستا جلسات معرفت‌افزایی که برای مدیران حج، عتبات و زائرین عزیز جهت معرفت نسبت به مکان‌هایی که قصد زیارت دارند، بُعد جهاد تبیین هم دارد.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=13566

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.