• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
13
مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور:

فعالیت دبیرکل و شورای مرکزی حزب جامعه زینب(س) فاقد‌‌ وجاهت قانونی است

  • کد خبر : 10421
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: با توجه به شکایات متعدد واصله درخصوص حزب جامعه زینب سلام الله علیها، کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مستند به مفاد قانون احزاب، موضوع را مورد بررسی قرار داد و مصوب کرد با توجه به اتمام دوره فعالیت دبیرکل و اعضای شورای مرکزی حزب از اواسط بهمن ماه سال گذشته، فعالیت دبیرکل و شورای مرکزی فاقد وجاهت قانونی است.

به گزارش ریاح نیوز، محسن اسلامی روز دوشنبه در پایان چهارمین نشست کمیسیون ماده ۱۰ قانون چگونگی فعالیت احزاب و گروه های سیاسی در جمع خبرنگاران این مطلب را مطرح کرد.
وی افزود: در نشست امروز کمیسیون با تاسیس حزب جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی به شرط اصلاح اساسنامه و مرامنامه موافقت شد.
وی ادامه داد: دومین مصوبه کمیسیون مربوط به انجمن کلیسای شرق آشوری بود که در نشست امروز کمیسیون گزارش برگزاری مجمع عمومی انجمن کلیسای شرق آشوری مطرح و با حضور اعضا در ترکیب هیئت مدیره و تمدید پروانه فعالیت این حزب، موافقت شد.
مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور مصوبه سوم کمیسیون ماده ۱۰ احزاب را بررسی گزارش مجمع عمومی حزب کارگزاران سازندگی عنوان کرد و گفت: مقرر شد ریاست کمبسیون احزاب با شورای مرکزی حزب کارگزاران جلسه‌ای برگزار کند و نتیجه آن در جلسه آتی کمیسیون طرح شود.
اسلامی اضافه کرد: برگزاری مجمع عمومی حزب “همدلی مردم تحول خواه”، دیگر مصوبه کمیسیون بود و گزارش برگزاری مجمع این حزب در کمیسیون مطرح و مورد تایید قرار گرفت.
وی همچنین به تصمیم گیری کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در ارتباط با جامعه زینب سلام الله علیها اشاره کرد و گفت: با توجه به شکایات متعدد واصله درخصوص حزب جامعه زینب سلام الله علیها، کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مستند به مفاد قانون احزاب، موضوع را مورد بررسی قرار داد و مصوب کرد با توجه به اتمام دوره فعالیت دبیرکل و اعضای شورای مرکزی حزب از اواسط بهمن ماه سال گذشته، فعالیت دبیرکل و شورای مرکزی فاقد وجاهت قانونی است.
وی خاطرنشان کرد: بررسی های تفصیلی درخصوص شکایات هم در نشست های بعدی کمیسیون انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.