• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

مسئولان نظام از تلاش برای رفع موانع اقتصادی و معیشتی دریغ نکنند

  • کد خبر : 18918
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
مسئولان نظام از تلاش برای رفع موانع اقتصادی و معیشتی دریغ نکنند
سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان در بیانیه‌ای از حضور مردم پای صندق رأی تشکرد کرد و از مسئولان خواست که خدمت به این مردم را فرض دانسته و از تلاش برای رفع موانع اقتصادی، فرهنگی و معیشتی دریغ نکنند.

به گزارش ریاح نیوز، سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان در بیانیه‌ای از حضور مردم پای صندق رأی تشکرد کرد و از مسئولان خواست که خدمت به این مردم را فرض دانسته و از تلاش برای رفع موانع اقتصادی، فرهنگی و معیشتی دریغ نکنند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُمْ بُنْيَانٌ مَرْصُوصٌ.

در اعصار مختلف از ایران باستان با قدمت هزاران ساله تا ایران اسلامی و تا برپائی نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره شاهد حماسه‌آفرینی غیور مردان این سرزمین بوده‌‌ایم که راست‌قامتانه به دفاع از حمیت کشور پرداخته و با اعتقادی عمیق به ارزش‌های والای انسانی- اسلامی، جان برکفانه در مقابل تمامی دشمنان ایستادگی کردند.

اگر ملت‌های دیگر برای جلوه دادن ایستادگی مردمشان روی بر افسانه‌سرائی کاذبانه دارند، ما در همه اعصار بویژه دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل‌البیت علیهم السلام با چشمان خویش شاهد تبلور غیرت زنان و مردان و مجاهدت آنان بوده‌ایم و همین شهادت عینی ماست که غیرت ما را بر افروخته و اجازه نمی‌دهد به خون شهیدانمان پشت کرده و جانفشانی رزمنده گانمان را فراموش نموده و صحنه را به دشمنان خود واگذار نمائیم.

حضور همه ساله مردم عزیز وطنمان در راهپیمائی‌های روز قدس و بیست و دوم بهمن و پای صندوق آرا، علی رغم مشکلات اجتماعی و تنگناهای معیشتی و در زیر تبلیغات وسیع دشمن و وسوسه‌گری‌های دوستان نابخرد و مرعوب غرب از جوانب مختلف نشان از بصیرت ملتمان دارد.

سازمان بسیج اساتید و نخبگان استان اصفهان بر خود لازم می‌داند ضمن ارج‌ نهادن به این حماسه‌ها، تقدیر و تشکر خود را به ساحت ملت سرفراز ایران که با تبعیت از فرمان رهبر فرزانه خویش و در پی دعوت مراجع معظم تقلید، به پای صندوق آرا حاضر شدند و با برگ‌های رأی سیلی‌های مکرر بر دهان یاوه‌گوی دشمنان خارجی و داخلی زدند اعلام نموده و از مسئولان نظام درخواست داشته که خدمت به این مردم را فرض دانسته و از تلاش برای رفع موانع اقتصادی، فرهنگی و معیشتی دریغ نفرمایند.

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=18918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.