• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

فسادستيزی اولويت مسئولان باشد

  • کد خبر : 12336
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
فسادستيزی اولويت مسئولان باشد
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بايد فسادستيزي در اولويت همه مسئولان باشد، عنوان کرد: مدير اگر مي‌خواهد فسادستيز باشد، بايد خودش پاکدستي را در اولويت کاري خود قرار دهد، تخلف در دستگاه اجرايي موجب بي‌اعتمادي در جامعه و خسران مي‌شود، تخلف در هيچ سطحي را نمي‌پذيريم.

به گزارش ریاح نیوز، غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختیاری در اولين همايش بخشداران چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در حال حاضر استان ميزبان شهداي گمنام و شهيد مدافع امنيت شهيد “محمد گودرزي” است، اظهار کرد: اين شهدا فضاي معنوي را در استان رقم زدند.

وی با بيان اينکه به فرموده مقام معظم رهبري عمر مديريت کوتاه است، گفت: تاکيد بر اين مسئله راهگشا است، بايد با کار جهادي اين کوتاه بودن دوران مديريت را جبران کنيم، دولت سيزدهم امروز مصداق کار جهادي است، رئيس جمهور در يکسال اخير به ۳۱ استان کشور سفر کرده‌ است، رئيس‌جمهور پرچم‌دار کار جهادي است و همه مسئولان در اين دولت بايد اين‌گونه باشند.

حیدری افزود: داشتن نگاه جهادي باعث پيشرفت در امور مي‌شود، بايد از فرصت خدمت نهايت استفاده را ببريم، اگر نگاه اعتقادي به خدمت داشته باشيم، باعث پيشبرد اهداف مي‌شود، شأني بالاتر از خدمت‌گذاري نيست، بالاترين دستاورد براي مديران انقلابي جلب رضايت خداوند است.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه در کار جهادي شب و روز نمي‌شناسيم، خاطرنشان کرد: نبايد در انجام کار به‌دنبال جلب رضايت ديگران باشيم، بلکه جلب رضايت خداوند در اولويت باشد.

وی با بيان اينکه بايد فسادستيزي در اولويت همه مسئولان باشد، عنوان کرد: مدير اگر مي‌خواهد فسادستيز باشد، بايد خودش پاکدستي را در اولويت کاري خود قرار دهد، تخلف در دستگاه اجرايي موجب بي‌اعتمادي در جامعه و خسران مي‌شود، تخلف در هيچ سطحي را نمي‌پذيريم.

حیدری در ادامه با اشاره به اينکه بخشداران نماينده عالي دولت در بخش‌ها هستند، بيان کرد: بايد بخشداران ظرفيت‌هاي مغفول مانده در بخش‌ها را فعال کنند، بخشداران بايد با استفاده از ظرفيت‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي تمامي ظرفيت‌ها را براي خدمات‌رساني به مردم راهبري کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: بخشداران بايد دهياران در هر بخش را راهبري کنند، باید در هر بخش شوراي اداري برگزار شود و برش اعتباري هر سال و سفر رياست جمهوري هر بخش مشخص شود، در سفر به هر بخش اين مسئله مطالبه مي‌شود.

وی تاکيد کرد: بخشداران بايد اشرافيت کامل از لحاظ امنيتي، اجتماعي، سياسي، فرهنگي و … بر موضوعات مختلف داشته باشند، آنها بايد جهاد تبيين را در دستور کار قرار دهند.

حیدری با بيان اينکه بخشدار بايد رصد فضاي مجازي را در دستور کار قرار دهد، گفت: بخشداران به شبهات و سوالات مطرح شده توسط فعالان فضاي مجازي پاسخ دهند، بخشدار هر منطقه بايد اولين فردي باشد که موقع حادثه در ميدان حاضر مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه مردمي بودن از مهم‌ترين ويژگي يک مسئول در جمهوري اسلامي است، نصریح کرد: بايد حل مشکلات مردم در اولويت کاري مسئولان قرار بگيرد، در سيستم دولتي بخشدار در خط مقدم پاسخگويي است، نبايد نسبت به مسائل مردم بي‌تفاوت باشيم، تکريم ارباب رجوع در اولويت کاري مسئولان باشد، بخشداران با روي گشاده با مراجعه‌کنندگان برخورد کنند.

وی افزود: بايد آسيب‌شناسي و احصاي مشکلات مردم در دستور کار قرار بگيرد و بخشدار به اين مسائل پاسخ اقناعي بدهد، بخشداران بايد سياست‌هاي دولت و نظام را تبيين کنند.

حیدری با تاکيد بر اينکه بايد تلاش کنيم تا وعده‌هاي دولت در چهارمحال و بختياري عملياتي شود، خاطرنشان کرد: بايد سرمايه‌هاي اجتماعي را با ارائه خدمت صادقانه تقويت کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري بیان داشت: بخشداران نسبت به رفع موانع و مشکلات اجتماعي پروژه‌هاي عمراني در بخش‌هاي مختلف استان اهتمام ويژه داشته باشند، همچنين بخشداران مي‌توانند با شناسايي افراد ذي‌نفوذ آن‌ها را به سرمايه‌گذاري تشويق کنند.

پایان خبر/ر

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=12336
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری
  • 141 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.