• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
ورزشی / رزمی

سیفی: مادر همسرم کمک می‌کند تا من و همسرم تمرین کنیم/ شاید سال آینده به لیگ چین برگردم

  • کد خبر : 899
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
سیفی: مادر همسرم کمک می‌کند تا من و همسرم تمرین کنیم/ شاید سال آینده به لیگ چین برگردم
قهرمان ووشو جهان گفت: من و همسرم تمرین می‌کنیم و مادرهمسرم محبت دارد و از فرزندمان نگهداری می‌کند تا ۹۹ درصد تمرین را انجام بدهیم.

به گزارش ریاح نیوز به نقل از فارس، محسن محمدسیفی در خصوص پیگیری تمریناتش، اظهار داشت: تمریناتم را به صورت مستمر و مداوم ادامه می‌دهم. در حدود ۷۰ درصد آمادگی جسمانی خود را حفظ می‌کنم تا اگر شرایط بیماری در کشور کمتر شد و اردوی تیم ملی تشکیل شد، بعد از یک‌ماه به اوج آمادگی برسم و در مسابقات بین‌المللی شرکت کنم.

تا عزیزانمان را از دست ندهیم به عمق فاجعه پی نمی‌بریم

قهرمان زنجانی ووشو جهان در مورد آمار جانباختگان بیماری کرونا، عنوان کرد: آمار تلفات خیلی وحشتناک است. زنجان جز شهرهای وضعیت قرمز است و روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم. از مردم شریف کشورمان خواهش می‌کنم شرایط بد بیماری را درک کنند. اگر یکی از عزیزانمان را از دست ندهیم، به عمق فاجعه پی نمی‌بریم. آماری که منتشر می‌شود حدود ۲۰۰ نفر در کشور روزانه بر اثر کرونا از بین می‌روند. امیدوارم هر چه زودتر واکسن این بیماری در دسترس عموم قرار بگیرد.

یک سال دیگر مجددا لژیونر می‌شوم

محمدسیفی درباره حضور مجددش در چین گفت: باشگاهی که بودم، پیگیر هستند و هفته‌ای چند بار پیام می‌دهند تا برای مسابقه بروم. بخاطر اینکه بچه کوچک دارم، خیلی سخت است تا همسر و فرزندم را تنها بگذارم. ان‌شالله سال آینده که از نظر مسابقه زیاد شلوغ نیست، به لیگ چین بازگردم.

همسرم برای بازیهای آسیایی آماده می‌شود

قهرمان ووشو ایران در مورد تمرینات همسرش مهسا جاور، ملی‌پوش قایقرانی عنوان کرد: چند ماهی است تمرینات پرفشار خود را آغاز کرده تا به اوج آمادگی دلخواهش، برای حضور در بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو برسد.

وی ادامه داد: زمانی‌هایی که من و همسرم تمرینات‌مان در یک ساعت است، مادر همسرم از فرزندمان نگهداری و مواظبت می‌کنند. از این بابت که خیلی محبت دارند و زحمت می‌کشند، تشکر می‌کنم تا بتوانیم به ۹۹ درصد تمرینات‌مان برسیم.

خبر دوپینگ بچه‌ها را شنیدم تا صبح نخوابیدم

قهرمان سه دوره بازیهایی آسیایی در خصوص دوپینگ ملی‌پوشان ووشو اظهار داشت: وقتی خبر دوپینگ بچه‌ها را شنیدم، خیلی ناراحت شدم و شب خوابم نبرد. باورم نشدم که قلی‌پور که صاحب ۴ طلای جهان و قهرمان آسیاست، چنین اتفاقی برایش رخ داده. نقره جهانی را از او گرفتن، اتفاق خاصی برای او نیست ولی یک اتفاق بدتر، به خطر افتادن سابقه درخشان او است. با این اتفاق، عملکرد خوبش در چند سال زیر سوال می‌رود و این خیلی اذیت کننده است.

آبروی مملکت در دستان من است، پس از خودم مراقبت می‌کنم

محمدسیفی افزود: وقتی به عضویت تیم ‌ملی درمی‌آیم، دیگر برای خودم نیستم. سرباز مملکت هستم و آبروی کشورم در دستان من است. زمانی در یک مسابقه بین‌المللی شرکت دارم، باید به عنوان سرباز با رئیس فدراسیون، سرمربی و پزشک تیم هماهنگ باشم و مطمئن باشید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. نباید یک آب‌معدنی یا قرصی را از مربی و بازیکن سایر کشوها یا حتی از دوستانم بگیرم و استفاده کنم. رعایت این موارد بسیار ابتدایی است. مگر اینکه آگاهانه یا ناآگاهانه کاری را انجام بدهم و این برای یک ملی‌‌پوش خیلی اشتباه بزرگی است.

دارنده ۵ مدال طلای جهان درباره فعالیت رئیس جدید فدراسیون ووشو، گفت: از صدیقی تشکر می‌کنم که با وجود عدم برگزاری اردو و شرایط سخت این روزها برای تمرین، مبلغی را به حساب ملی‌پوشان واریز کردند. همچنین وی یک کلاس آنلاین برگزار کردند که بسیار موثر بود. امیدواریم تا وقتی وی سکاندار فدراسیون است، کنار هم باشیم و مثل ۱۴ سال گذشته همچون اعضای یک خانواده باقی بمانیم.

برترین رزمی‌کار سال ۲۰۱۹ ایران خاطر نشان ساخت: از همه کسانی که برای من زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. امیدوارم هر چه سریع‌تر، این شرایط سخت کرونایی از بین برود تا بتوانیم به تمرینات تیم ملی برگردیم. رشته‌های رزمی جز اولین رشته‌ها بودند که از تمرین منع شدند و بالطبع جز آخرین رشته‌ها خواهند بود که به تمرینات بازگردند. برای ما بازگشت به تمرینات اردویی خیلی مهم است چون داشتن حریف تمرینی و مبارزه تن به تن بیشتر روی پیشرفت، آمادگی و کار ما تاثیر دارد که دوست داریم هر چه‌ زودتر این ویروس منحوس کرونا از بین برود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.