• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

مسابقات فوتبال گل کوچک جام شهدای رسانه در اصفهان برگزار شد

  • کد خبر : 19356
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
مسابقات فوتبال گل کوچک جام شهدای رسانه در اصفهان برگزار شد
مسابقات فوتبال گل کوچک جام شهدای رسانه استان اصفهان در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان و به میزبانی این مجتمع برگزار گردید.

به گزارش ریاح نیوز، میثم ریاحی مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان در این باره اظهار کرد: این مسابقات، دومین دوره از مسابقات گل کوچک است که در اصفهان برگزار می‌گردد و دوره اول آن ماه رمضان سال گذشته با حضور در ۱۰ تیم برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم از رسانه‌های استان اصفهان در چهار گروه به رقابت پرداختند. ریاحی تصریح کرد: این مسابقات در مرحله گروهی تا شب عید فطر ادامه داشت و ۸ تیم از چهار گروه به مرحله بعد راه یافتند.

مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان تاکید کرد: مرحله بعدی مسابقات بعد از تعطیلات عید فطر ادامه خواهد داشت و در پایان با برگزاری فینال مسابقات تیم های اول تا سوم مشخص خواهند شد که به تیم‌های اول تا سوم حکم قهرمانی و هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

وی در ادامه گفت: این دوره از مسابقات تیم اخلاق هم دارد که به تیم اخلاق لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا می‌گردد.

ریاحی عنوان داشت: مسابقات شب‌ها بعد از اذان مغرب و عشا در زمین گل کوچک مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان برگزار می‌گردد و هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط، تفریح سالم و با هدف سلامتی اصحاب رسانه دنبال می‌شود.

مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان اظهار داشت: در حاشیه مسابقات در دور اول گروهی با همکاری معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری اصفهان بازی‌های فکری و سرگرمی ویژه کودکان را داشتیم که خانواده‌های اصحاب رسانه و بازیکنان تیم‌ها با استفاده از این سرگرمی‌ها شبی شاد و مهیج را در کنار فرزندان خود می‌گذراندند.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=19356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.