• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

«نون خ ۵» در ماه رمضان پخش می‌شود

  • کد خبر : 17663
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
«نون خ ۵» در ماه رمضان پخش می‌شود
تهیه‌کننده سریال «نون خ» گفت: آغاز پخش این سریال از ابتدای ماه رمضان خواهد بود و کنار بازیگران فصل‌های قبلی همچون حمیدرضا آذرنگ، بازیگران بومی و محلی جدیدی هم به گروه اضافه شده‌اند.

به گزارش ریاح نیوز، فصل جدید مجموعه تلویزیونی «نون خ» پس از گذشت مدتی از تصویربرداری خود در اطراف تهران، به چابهار رسید؛ مهدی فرجی، تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: این روزها تصویربرداری سریال در چابهار ادامه دارد و در تهران و کردستان هم فیلم‌برداری خواهیم داشت.

وی همچنین درباره زمان پخش و حضور پررنگ بازیگران بومی و محلی در این فصل افزود: آغاز پخش این سریال از ابتدای ماه رمضان خواهد بود و خوشبختانه کنار بازیگران فصل‌های قبلی همچون حمیدرضا آذرنگ، بازیگران بومی و محلی جدیدی هم به گروه اضافه شده‌اند.

توجه به محورهایی همچون محیط زیست، میراث فرهنگی و مسائل اقوام همچنان در دستور کار سعید آقاخانی و عوامل «نون خ ۵» است.

شنیده می‌شود با تنوع لوکیشن و توجه به موضوعات جدید در فیلمنامه، فصل پنجم «نون خ» برگ برنده جدیدی را به رخ مخاطب خواهد کشید.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

«نون خ» به‌کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تاکنون چهار فصل از این مجموعه ساخته و پخش شده است که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ پخش شدند.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=17663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.