• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

ناکامی دشمن در تبدیل اصفهان به کانون آشوب های کشور

  • کد خبر : 11673
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
ناکامی دشمن در تبدیل اصفهان به کانون آشوب های کشور
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه استان اصفهان در فتنه اخیر از نظر گستره اغتشاشات دومین استان در کشور بود گفت: با هوشیاری مردم با بصیرت این خطه و همدلی و همراهی نیروهای امنیتی، انتظامی و قضائی دشمن در تبدیل کردن اصفهان به کانون آشوب های کشور ناکام ماند.

به گزارش ریاح نیوز، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: دشمن به واسطه کینه عمیقی که از مردم اصفهان بخاطر حضور مؤثرشان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین از بین بردن نقشه های آنان در حوادث مختلف انقلاب دارد در فتنه اخیر تلاش کرد تا این شهر را به کانون آشوب های کشور تبدیل کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه افزود: هرچند که از نظر گستره اغتشاشات استان اصفهان دومین استان در کشور بود اما با هوشیاری مردم با بصیرت این خطه و همچنین همدلی و همراهی نیروهای امنیتی، انتظامی و قضائی و همبستگی خوبی که بین دستگاه ها وجود داشت بحمد الله کمترین آسیب نسبت به استان های دیگر را شاهد بودیم.

سردار میرحیدری با قدردانی از همراهی و همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان گفت: جا دارد تا از مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان هم تشکر کنم که با بسیج خادمان امام زادگان و سایر عزیزانی که به عنوان خادم یار بکارگیری می کردند همکاری خوبی را با پلیس و نیروهای امنیتی داشتند و بحمد الله در فتنه اخیر هیچگونه مشکلی را در ارتباط با حوزه امام زادگان، مساجد و مدارس علمیه نداشتیم.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: با هماهنگی و همراهی که بین دستگاه انتظامی و قضائی وجود داشت با اغتشاشگران برخوردهای قاطعی صورت گرفت و تعداد قابل توجهی از لیدرها و محرک های اصلی اغتشاشات اخیر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و ابرازداشت: پلیس با هرگونه ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت و اخلال در زندگی و آرامش مردم قاطعانه و در چارچوب قانون برخورد میکند و اجازه عرض اندام به مجرمان و قانون شکنان را نخواهد داد.

انتهای خبر/ م ک/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=11673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.