• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

مهمترین مسئله روز جهان اسلام غزه و فلسطین است

  • کد خبر : 16761
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
مهمترین مسئله روز جهان اسلام غزه و فلسطین است
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که پشت این جنایت‌ها نیز آمریکا قرار دارد و حامی این رژیم است، گفت: مهمترین مسئله روز جهان اسلام غزه و فلسطین است.

به گزارش ریاح نیوز، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اصفهان با گرامی داشت روز ۱۳ آبان اظهار کرد: دراین روز تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸، تبعید امام خمینی در سال ۱۳۴۳ و شهادت ۵۷ نفر دانش آموز در سال ۱۳۵۷ اتفاق افتاده است، که پشت هر سه این حادثه آمریکاست.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که پشت این جنایت‌ها نیز آمریکا قرار دارد و حامی این رژیم است، گفت: مهمترین مسئله روز جهان اسلام غزه و فلسطین است.

فدا در مورد چرایی انجام عملیات بزرگ طوفان الاقصی گفت: اگر این عملیات انجام نشده بود، ده تا ۱۵ روز بعد از زمانی که گروه‌های مقاومت عملیات را انجام دادند اسرائیل قصد داشت، عملیات انجام دهد و غزه را تصرف کند و با حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها تمام مردم غزه رو کوچ دهد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) ادامه داد: علاوه بر آن بیش از ۷۰ سال است رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشورهای اروپایی در حال قتل، غارت، ترور و کشتار مردم فلسطین است

وی با اشاره به جنایات مختلف رژیم صهیونیستی گفت: در این مدت نزدیک به ۱۷۰ هزار فلسطینی شهید شده و شش میلیون فلسطینی آواره هستند و پنج هزار فلسطینی در زندان هستند که بیش از ۲۰۰ نفر آن ها خانم و ۷۰ تا ۸۰ نفر از آن ها از کودکان هستند.

فدا با اشاره به شرایطی که اسرائیلی‌ها ایجاد کرده بودند کارد به استخوان فلسطینی‌ها رسید و با هزار نفر این عملیات را انجام دادند، گفت: این عملیات با توجه به موانع زیادی که برای ورود به اسرائیل وجود دارد و در حالی که این رژیم از پشتیبانی کشورهای غربی و اشراف اطلاعاتی برخوردار بود، انجام شد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) خاطرنشان کرد: این عملیات هیمنه و اقتدار اسرائیلی را شکست و قدرت بازدارندگی این رژیم از بین رفت.

وی با اشاره به پیامدهایی چون تعطیل شدن حوزه گردشگری، مهاجرت معکوس، تعطیل شدن مراکز تولیدی و صنعتی در فاصله ۲۰ کیلیومتری غزه، خسارت ۵۰۰ میلیون دلاری در روز و … بعد از عملیات فلسطینی‌ها برای اسرائیل اذعان کرد: پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند.

فدا تصریح کرد: این عملیات باعث شد مسئله فلسطین که با عادی سازی روابط بین کشورهای عربی و معاهده ابراهیم درحال فراموشی بود در صدر مسائل اسلام قرار گیرد و در هیچ زمانی به اندازه این زمان بین مردم جهان علیه امریکا و رژیم صهیونیستی موضع گیری نبود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) با اشاره به اینکه حمایت معنوی از مردم فلسطین وظیفه ماست خطاب به شرکت کنندگان در این رویداد گفت: صدای مظلومیت مردم فلسطین ضعیف است و شما شرکت کنندگان می‌توانید واقعیت‌های وحشی‌گری و اقدامات غیر انسانی امریکا و اسرائیل و همچنین دستاوردهای این عملیات را به زبان‌ها و طرح‌های مختلف به مردم دنیا منعکس کنید.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=16761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.