• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2
فرماندار اصفهان:

مساجد محور بزرگداشت هفته دفاع مقدس باشند

  • کد خبر : 10872
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مساجد محور بزرگداشت هفته دفاع مقدس باشند
فرماندار اصفهان بر لزوم محوریت مساجد و محله‌ها در بزرگداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: هماهنگی با شهرداری‌ها و مراکز مردمی برای ترویج روحیه ایثارگری و شهادت و همچنین خاطره‌گویی برای بزرگداشت این هفته در مساجد و محله‌ها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که گام‌های مؤثری نیز در این راستا برداشته شده است و امیدواریم این کار با قوت ادامه یابد.

به گزارش ریاح نیوز، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان که پیرامون هماهنگی برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با تأکید بر اینکه ما باید به ابعاد مختلف دفاع مقدس بپردازیم، اظهار کرد: اگر ما هر روز بخواهیم یادواره دفاع مقدس برگزار کنیم همچنان محور و سوژه جدید در باب بزرگداشت هفته دفاع مقدس وجود دارد که می‌توانیم به آنها بپردازیم.

وی افزود: توجه به ابعاد مختلف دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است و بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت قهرمان ایران در دفاع از حریم این سرزمین است.

احمدی به تقارن هفته دفاع مقدس امسال با دهه سوم ماه صفر اشاره کرد و گفت: این تقارن فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های ویژه ایام پایانی ماه صفر با حضور هیأت‌های مذهبی در هفته دفاع مقدس است که بایستی مورد توجه ویژه قرار دهیم.

فرماندار اصفهان بر لزوم محوریت مساجد و محله‌ها در بزرگداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: هماهنگی با شهرداری‌ها و مراکز مردمی برای ترویج روحیه ایثارگری و شهادت و همچنین خاطره‌گویی برای بزرگداشت این هفته در مساجد و محله‌ها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که گام‌های مؤثری نیز در این راستا برداشته شده است و امیدواریم این کار با قوت ادامه یابد.

وی بر اهمیت محوریت جوانان در بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز تأکید و تصریح کرد: باید در شهرها و روستاهای شهرستان به جوانان میدان بدهیم تا با افتخار در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس دخیل باشند.

احمدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های لازم برای فراخوان عمومی، به هماهنگی‌های لازم در بخش حمل و نقل مردم و گل‌باران گلزارهای شهدا در شهرها و روستاهای شهرستان نیز تأکید کرد.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا باید در اولویت برنامه‌های گرامی‌داشت این هفته باشد و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

وی بر لزوم پیش‌بینی برنامه‌های مناسب برای فضای مجازی تأکید و عنوان کرد: پویش و نصب تمثال شهدا باید مورد توجه ویژه همه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

احمدی تأکید کرد: اطلاعات برنامه‌های مربوط به بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید ثبت شود و دستگاه‌های مختلف در این خصوص مورد ارزیابی قرار گیرند.

فرماندار اصفهان در پایان بر لزوم  شناسایی و معرفی الگوهای زن دفاع مقدس در اصفهان، همکاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف، هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، انتخاب، معرفی و تجلیل پیشکسوتان نیز تأکید کرد.

انتهای خبر/ م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.