• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان :

مردم سیستان و بلوچستان به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند

  • کد خبر : 15885
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
مردم سیستان و بلوچستان به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند
شریفی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت، بر لزوم بهره گیری از این فرصت ارزشمند تاکید کرد و گفت: بسته مجازی و فرهنگی این دیدار اهمیت زیادی دارد و امیدواریم خروجی این مهم انسجام و همدلی هرچه بیشتر در استان باشد.

به گزارش ریاح نیوز، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان روز دوشنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: خوشبختانه با درخواست های مردمی مکرر و پیگیری های به عمل آمده از سوی نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار محترم مقرر شد؛ تا روز دوشنبه هفته آینده مورخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری صورت گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت، بر لزوم بهره گیری از این فرصت ارزشمند تاکید کرد و گفت: بسته مجازی و فرهنگی این دیدار اهمیت زیادی دارد و امیدواریم خروجی این مهم انسجام و همدلی هرچه بیشتر در استان باشد.

وی دیدار با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از الطاف الهی دانست و افزود: نمایندگان شایسته استان از اقشار مختلف در این دیدار حاضر خواهند بود.

شریفی ادامه داد: ائمه شیعه و سنی، موکب داران، علما، معتمدین و نمایندگانی از همه اقشار از جمله دانشجویان، اصناف و … نیز در این دیدار حاضر خواهد بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع) ادامه داد: انسجام امت واحده در پرشور کردن راهپیمایی اربعین حسینی (ع) بسیار پررنگ تر از سنوات گذشته است.

وی افزود: خوشبختانه تصمیمات خوبی برای جانمایی زائرسراهای جدید و تسهیل خدمات رسانی به زوار پاکستانی اربعین اتخاذ شده است.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=15885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.