• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

کنگره ملی شهدای استان اصفهان مردمی است

  • کد خبر : 19121
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
کنگره ملی شهدای استان اصفهان مردمی است
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به این که مردم هر کجا به میدان آمدند دگرگون کردند، در جنگ، اربعین، کرونا، سیل، زلزله و اتفاقات مختلف آمدند و دگرگون کردند گفت: کنگره ملی شهدای اصفهان مردمی است و در نمایشگاهی که محضر رهبر معظم انقلاب ارائه می شود باید دستاوردهای کنگره برای مردم اصفهان و هنر اصفهان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ارائه گردد.

به گزارش ریاح نیوز، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان صبح امروز در دیدار نوروزی با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت سال جدید اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند هر چیزی در قالب هنر بیاید ماندگار می‌شود. اصفهان در سال ۷۵ کنگره داشت، دومین کنگره سراسری کشور بود که از آن کنگره آثار هنری‌اش باقی مانده است. وی افزود: شهدایی که رفتند و شهید شدند کاری بزرگ‌تر از هنر کردند، کاری ماندگار که عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

فدا تصریح کرد: نفوذ و تأثیر انقلاب اسلامی در منطقه ثمره خون شهداست شهیدانی که از همه اقشار و قومیت ها هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان عنوان داشت: ماموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن مردم به دستگاه‌های دولتی است.

وی با اشاره به این که مردم هر کجا به میدان آمدند دگرگون کردند، در جنگ، اربعین، کرونا، سیل، زلزله و اتفاقات مختلف آمدند و دگرگون کردند اظهار داشت: کنگره ملی شهدای اصفهان مردمی است و در نمایشگاهی که محضر رهبر معظم انقلاب ارائه می شود باید دستاوردهای کنگره برای مردم اصفهان و هنر اصفهان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ارائه گردد.

فدا در ادامه افزود: مکان برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدا هم در میدان تاریخی امام خمینی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان عنوان داشت: اصفهان استان اولین هاست، اولین شهری که حکومت نظامی بوده، اولین شهدای راه انقلاب، اولین استانی که به نسبت جمعیت بیشترین شهید را دارد، بیشترین شهید دانش آموز، روحانی، کارگر، کارمند و ورزشکار را دارد، اولین استانی است که شهید در بوسنی دارد(شهید رسانه)، اولین گروهی که در سال ۵۸ امام فرمود بروند جنگ، اصفهان است.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=19121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.