• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان:

صداوسیما با تمام ظرفیت، موفقیت‌ و دستاوردهای ورزشی استان اصفهان را انعکاس می دهد

  • کد خبر : 3406
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
صداوسیما با تمام ظرفیت، موفقیت‌ و دستاوردهای ورزشی استان اصفهان را انعکاس می دهد
مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان با اشاره به حمایت خوب باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان از پوشش تلویزیونی ورزش استان گفت: با افزایش همکاری این باشگاه با صداوسیما، در آینده شاهد اطلاع رسانی بیشتر از عملکرد این شرکت در حوزۀ مسئولیت های فرهنگی و ورزشی خواهیم بود.

به گزارش ریاح، بهرام عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکزاصفهان در دیدار با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در رسانۀ استانی گفت: در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، اهمیت توسعۀ فضاهای فرهنگی کمتر از دستاوردهای ورزشی این باشگاه نیست و باید در این خصوص نیز با تمرکز بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق برنامه سازی شود.

با توجه به حمایت خوب این باشگاه از پوشش تلویزیونی ورزش استان، با افزایش همکاری این باشگاه با صداوسیما در آینده شاهد اطلاع‌رسانی بیشتر از عملکرد این شرکت در حوزۀ مسئولیت‌های فرهنگی و ورزشی خواهیم بود.

بهترین برنامه ها به لحاظ پوشش مسابقات در مرکز اصفهان تولید می شود که قالبا با ۱۳ دوربین و ۳ واحد سیار تلویزیونی پوشش داده می شوند، اکثر مردم اصفهان علاقمند به ورزش هستند و برنامه ضربه آزاد شبکه اصفهان را که به عنوان یکی از بهترین برنامه های ورزشی در بین مراکزاستانها است دنبال می کنند.

در چند سال اخیر با کمک مدیران و همکاران توانستیم برنامه های شبکه اصفهان را به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء بدهیم، باشگاه سپاهان از معدود باشگاه هایی است که در کشور به صورت حرفه ای کار می کند و در حوزه رسانه و اطلاع رسانی هم باید بر اساس تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا به آن پرداخته شود.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکۀ سپاهان نیز در این دیدار با قدردانی از تعامل خوب مدیرکل، قائم مقام و معاونان صداوسیمای مرکزاصفهان گفت: توجه این رسانه به حوزه ورزش به ویژه برنامه های فوتبال برتر و ضربه آزاد که با دعوت از کارشناسان خوب این حوزه و تنوع در ورزش باعث جذب مخاطبان شده، ارزشمند است.

باشگاه فولاد مبارکه در بحث‌های زیرساختی همیشه از سازمان صداوسیما حمایت‌ کرده و صداوسیما هم به‌ عنوان رسانه مرجع در انعکاس موفقیت‌ها و افتخارات به دست آمده در حوزۀ ورزش، اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=3406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.