• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
16

شکست دوباره دشمنان با حضور میلیونی عاشقان ثارالله در پیاده روی اربعین

  • کد خبر : 15873
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۴۸
شکست دوباره دشمنان با حضور میلیونی عاشقان ثارالله در پیاده روی اربعین
باز حربه دشمنان مثل همیشه با شکست روبرو شد و امسال هم بهتر از هر سال عاشقان ثارالله در مسیر امام حسین علیه السلام حضور پیدا کردند و عشقی دیگر را آفریدند، عشقی که هر سال تازه‌تر از قبل می‌شود و برای همیشه ماندگار است.

به گزارش ریاح نیوز، میثم ریاحی مدیر مسئول ریاح نیوز در یادداشتی تحت عنوان «اربعین تبلور مغناطیس حسین علیه السلام» نوشت:

از مغناطیس حسین علیه السلام زیاد شنیده‌اید، مغناطیسی که دشمنان را هم به تعجب آورده است بسیاری از این دشمنان به دلیل همین جذابیت امام حسین علیه السلام عصبانی هستند و از عصبانیتشان می‌خواهند که بمیرند.

دشمنانی که یک سال با همه وجودشان تلاش می‌کنند تا بر عقیده شیعیان تاثیر بگذارند و به زعم خودشان جوانان را از راه به در کنند. میلیاردها دلار هم برای این حرکتشان هزینه می‌کنند و ساعت‌ها و ماه‌ها هم وقت می‌گذارند اما همین که محرم از راه می‌رسد و تاسوعا و عاشورا برگزار می‌شود، آبی بر روی آتش ریخته می‌شود و تمام تلاش آنان به باد می‌رود.

امسال نیز وسواسان خناس قبل از محرم # نه به لباس مشکی را راه انداختند اما محرم که شروع شد تمام تبلیغاتشان بر باد رفت و عزاداران امام حسین علیه السلام بهتر و بیشتر از هر سال به میدان آمدند و پرشورتر از هر سال به عزاداری پرداختند. پروژه دشمن بار دیگر شکست خورد و با ناتوانی تمام، دست از پا درازتر شدند.

پس از آن حملات به اربعین و راهپیمایی عظیم عاشقان ثارالله را شروع کردند تا امسال بزرگترین راهپیمایی دنیا شکل نگیرد و سیل زائران به سمت کربلا حرکت نکند اما باز این حربه دشمنان نیز مثل همیشه با شکست روبرو شد و امسال هم بهتر از هر سال عاشقان ثارالله در مسیر امام حسین علیه السلام حضور پیدا کردند و عشقی دیگر را آفریدند، عشقی که هر سال تازه‌تر از قبل می‌شود و برای همیشه ماندگار است.

در واقع اربعین، تبلور مغناطیس امام حسین علیه السلام است که شور و حرارتی، قلوب عاشق مردم را به منصه ظهور می‌رساند و موجب دلگرمی و پشتوانه شیعیان جهان می‌شود.

اوج عشق به امام را در اربعین می‌توان دید انسان‌هایی که یک سال کار می‌کنند و بخشی از درآمدشان را کنار می‌گذارند تا اربعین برسد، موکب بزنند و از زائران امام حسین علیه السلام در مشایه پذیرایی کنند. افرادی که یک ماه از کار و زندگی‌شان می‌گذرند و به عنوان خادم الحسین علیه السلام به عشق مولایشان از مردم پذیرایی می‌کنند.

آری مغناطیس امام حسین علیه السلام تابلوی عشق و عاشقی است که هر چقدر هم از آن می‌گذرد، این عشق پررنگ‌تر از قبل می‌شود. این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست این چه شمعی است که جان‌ها همه پروانه اوست ان شاء الله پیاده‌روی اربعین قسمت همه عاشقان امام شود.

پایان یادداشت/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=15873

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.