• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
استاندار اصفهان:

سرمایه اجتماعی و مردم مهمترین مؤلفه قدرت در نظام اسلامی هستند

  • کد خبر : 15582
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
سرمایه اجتماعی و مردم مهمترین مؤلفه قدرت در نظام اسلامی هستند
مرتضوی گفت: دنیای غرب می‌داند که مهمترین مؤلفه قدرت در نظام اسلامی مردم هستند، به واسطه همین سرمایه اجتماعی انقلاب محقق، توطئه‌های ابتدای انقلاب خنثی و دوران دفاع مقدس مدیریت شد.

به گزارش ریاح نیوز، امروز بیست‌و‌ششم مردادماه، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان مبارکه، گفت: امیدواریم سفر شورای اداری استان به شهرستان پرتلاش و مجاهد مبارکه، اثرات و برکات بسیار خوبی را برای مردم این شهرستان رقم بزند.

وی ادامه داد: سفرهای شهرستانی با مأموریت رسیدگی به مشکلات زیرساختی، عمرانی و اقتصادی شهرستان‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در همین راستا با جلساتی که در شهرستان مربوطه و استانداری برگزار می‌شود مسائل شهرستان احصا، چالش‌ها رصد و برای رفع آنها پیشنهاداتی مطرح می‌شود تا در جریان سفر پس از بازدیدهای میدانی در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان به مصوبات مناسبی دست یابیم.

وی افزود: در شهرستان مبارکه نیز روز گذشته جلسه‌ای در حوزه زیرساختی و زیربنایی شهرستان با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور شهرداران، بخشداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان برگزار و موارد عمرانی مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

استاندار اصفهان گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان نیر با محوریت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور فعالین حوزه اقتصادی شهرستان در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: نشست و گفتگو با نخبگان نیز با رویکرد همفکری با مؤثرین شهرستان برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم گلایه‌های عنوان شده را در سطح استان دنبال کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به مواجهه‌ میان نظام اسلامی و استکبار جهانی، گفت: ذات نظام اسلامی به الزاماتی معتقد است که جهان استکبار آنها را نمی‌پذیرد.

مرتضوی ادامه داد: استکبار با هویت، ذات و پیشرفت مردم ما مشکل دارد این دشمنی بی‌پایان برای مردم نیز در حال آشکار شدن است.

وی خاطرنشان کرد: دنیای غرب با ابزار رسانه گوهر جمهوری اسلامی را گردو و کلوخه خود را گوهر معرفی می‌کند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: غرب می‌داند که مهمترین مولفه قدرت در نظام اسلامی مردم هستند، به واسطه همین سرمایه اجتماعی انقلاب محقق، توطئه‌های ابتدای انقلاب خنثی و دوران دفاع مقدس مدیریت شد.

مرتضوی یادآور شد: کشوری که روزی پزشکان هندوستانی و بنگلادشی بیمارانش را درمان می‌کردند امروز تجهیزات پزشکی و بیمارستانی تولید می‌کند. استاندار اصفهان عنوان کرد: بمباران فضای مجازی باعث شده دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم منعکس نشود.

مرتضوی ادامه داد: در این شرایط نخبگان بایستی نسبت به دیگر افراد جامعه احساس مسئولیت کنند و با برنامه‌ریزی در حلقه‌های معرفتی خود برای خنثی کردن فتنه‌های دشمن راهکار داشته باشند.

وی متذکر شد: یکی از جمع‌هایی که نخبگان می‌توانند به آن ورود کنند ارتباط با جمع های دانش‌آموزی، دانشجویی و به طور کلی نسل جوان است.

استاندار اصفهان افزود: ارتباط با نسل جوان و هوشیار کردن آنان یکی از ضرورت های دنیای ما است که می‌تواند توسط نخبگان و مؤثرین استان به خوبی هدایت و مدیریت شود.

گفتنی است: بیست‌وسومین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان از صبح امروز بیست‌وششم مردادماه به شهرستان مبارکه رقم خورد.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=15582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.