• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

ذاکران امام حسین(ع) رسانه بی بدیل شیعه هستند

  • کد خبر : 18951
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
ذاکران امام حسین(ع) رسانه بی بدیل شیعه هستند
رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت های مذهبی کشور گفت: ذاکران امام حسین علیه السلام رسانه بی بدیل شیعه هستند. همه ادیان علمایی دارند اما افسران جنگ نرم فقط در مذهب شیعه داریم.

به گزارش ریاح نیوز، مصطفی خورسندی رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت های مذهبی کشور بعدازظهر امروز در جمع تعدادی از مداحان بسیجی اظهار کرد: کسانی که در دنیا می خواهند از نعمات دنیوی ذکر بهره مند شوند در آخرت غرق بهشت می شوند نه غرق امام حسین علیه السلام

وی افزود: ما آمده ایم با اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور شویم نه مشهور شویم.

خورسندی تصریح کرد: گاهی هدف گذاری را فراموش می کنیم، روزهایی که التماس می کردیم ارباب راهمان بدهد را فراموش نکنیم. ما پرچمی را به دست گرفتیم که نسل در نسل تلاش کردند تا امروز این پرچم به دست ماست.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت های مذهبی کشور تاکید کرد: به مرحوم حاج کربلایی در مشهد گفتند دختر آقای افغانی را دکترها جواب کردند و حاج آقای کربلایی یک قند برداشت و با توسل یه دقیقه ای به حضرت رقیه سلام علیها اشک چشمش را زد به قند و گفت این را بدید به این دختر شفا می گیرد.

وی بیان داشت: بزرگانی در اصفهان بودند که باید به سیره عملی آنها توجه کنیم چرا که بعضی ها صداشون حال دارد و بعضی حالشون صدا دارد. چطور به این نفوذ کلام دست پیدا کردند؟ ما چه باید کنیم؟

خورسندی عنوان داشت: گاهی در جلسات ثروتی را به دست می آوریم که وقتی از جلسه می رویم بیرون می بینیم هیچ چیز دستمان نیست از خدا بخواهیم که در این مسیر ثابت قدم باشیم.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت های مذهبی کشور گفت: ذاکران امام حسین علیه السلام رسانه بی بدیل شیعه هستند. همه ادیان علمایی دارند اما افسران جنگ نرم فقط در مذهب شیعه داریم.

وی اظهار داشت: اسلام نبوی الحدوث و حسینی البقاء است، ذاکرین امام حسین علیه السلام هم در حدوث و هم در بقا انقلاب نقششان بی بدیل است.

خورسندی گفت: استدلال شهدایی که رفتند و شهید شدند چه بود؟ می گفتند مگر ما خونمان رنگین تر از علی اکبر است، هر عزیزی که در جبهه و جنگ بودند پای پرچم امام حسین علیه السلام بوده که پایش به جبهه و جنگ باز شده است.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=18951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.