• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

در مقابله با هنجارشکنان کوتاه نخواهیم آمد

  • کد خبر : 15677
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
در مقابله با هنجارشکنان کوتاه نخواهیم آمد
فرماند کل انتظامی کشور گفت: کسی که خشونت و شرارت می‌کند باید هیمنه‌اش در جامعه شکسته شود و اجازه عرض اندام به او ندهیم و به همه اطمینان می‌دهم که در مقابله با هنجارشکنان کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش ریاح نیوز، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان انتظامی استان اصفهان با تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و ایام اسارت اهل بیت پیامبر(ص) اظهار داشت: ورود خاندان اهل‌بیت پیامبر(ص) به شام از سخت‌ترین مصیبت‌هایی بود که به آنان وارد آمد اما همه این مصیبت‌ها آزمایش الهی بود و اسرای آل الله هم از این امتحان با سرافرازی بیرون آمدند و  یزیدی که در ابتدا احساس پیروزی می‌کرد مجبور شد اهل بیت پیامبر(ص) را در نهایت عزت و احترام به موطنشان بازگرداند.

وی با اشاره به شهادت ۲ مامور پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در درگیری با شرور و قاتل مسلح افزود: اقدام به موقع، رشادت و شجاعت این ماموران قابل تحسین است و انتشار فیلم شهادت آنها هم در جامعه بازتاب زیادی پیدا کرد و باعث شد تا مردم بدانند چگونه جان جوانان پلیس کشور فدای امنیت آنها می‌شود.

رادان شهادت را  پاداش بزرگ الهی و شرط بدست آوردن آن را داشتن تقوا دانست و گفت: البته از این دست شهدا همچون شهید «چراغی» ، شهیدان «زاده احمدی و شفیعی» در فرماندهی انتظامی کشور کم نداریم اما برخی از آنها به واسطه تقوای زیادی که داشتند خداوند آنها را در نزد مردم بزرگ کرد و به درجات عالی رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه مجاهدان فی سبیل الله با رشادت‌ها و ایستادگی بر سر اعتقادات و عهدی که با خدای خود بستند به مکان‌ها عزت می‌بخشند، تصریح کرد: انسان‌های بزرگی که در نزد خداوند به درجات عالی می‌رسند به مکان‌ها عزت می‌بخشند مانند شهید حججی که وقتی اسیر شد یک قدم از اعتقادات و باورهایش کوتاه نیامد و همین کار باعث شد تا خدا او را عزیز کرد و به فرمایش رهبر معظم انقلاب، شهید حججی حجت خداوند بر روی زمین شد.

وی بیان کرد: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و نباید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی ماموران پلیس به ورطه فراموشی سپرده شود، از معاونت فرهنگی و اجتماعی می‌خواهم که تلاش‌ها و زحمات کارکنان را به دقت و ظرافت برای عموم مردم منعکس کند.

رادان مبارزه با جرم سرقت را یکی از اولویت‌های کاری خود از زمان تصدی این سمت عنوان کرد و گفت: در این خصوص اقدامات خوبی در اصفهان شده و با سارقان به خوبی مقابله می‌شود ولی نباید به این اقدامات قانع بود و باید وضع را به گونه‌ای برای سارقان تنگ کنیم که انگیزه ارتکاب سرقت در ذهن آنان به وجود نیاید.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به طرح امنیت محله محور ادامه داد: این طرح زمانی خوب است که مردم امنیت را با تمام وجود در محله خود حس کنند به عنوان مثال مردم نباید در کف خیابان معتاد متجاهر را ببینند، باید تمام امکانات و ظرفیت خود را برای جمع آوری این افراد بکار گیریم.

وی با بیان اینکه پلیس باید سهم خود را در زمینه کاهش تلفات ناشی از تصادفات انجام دهد، اضافه کرد: از نیروهای سختکوش و مجاهد پلیس راه و راهور می‌خواهم تلاش‌های خود را در این زمینه بیشتر کنند.

رادان برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش را دستور کار جدی پلیس عنوان کرد و گفت: کسی که خشونت و شرارت می‌کند باید هیمنه‌اش در جامعه شکسته شود و اجازه عرض اندام به او ندهیم و به همه اطمینان می‌دهم که در مقابله با هنجارشکنان کوتاه نخواهیم آمد.

فرماند کل انتظامی کشور با اشاره به موضوع ماموریت اربعین خاطرنشان کرد: اربعین فرصت خدمت‌گزاری صادقانه و خالصانه پلیس به مردم و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) است و باید از این فرصت بهترین استفاده را ببریم و توافقات خوبی با طرف عراقی در خصوص تسهیل عبور مرور زائران صورت گرفته و اقدامات خوبی نسبت به سال قبل انجام شده که رضایتمندی بیشتر زائران را فراهم کرده است.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=15677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.