• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان میزبان همایش بین المللی طوفان الاقصی و افول نظام سلطه در ۱۴ دی ماه

  • کد خبر : 17876
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان میزبان همایش بین المللی طوفان الاقصی و افول نظام سلطه در ۱۴ دی ماه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی «پیام طوفان‌الاقصی و افول نظام سلطه» در این دانشگاه، روز پنج شنبه ۱۴ دی در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش ریاح نیوز ، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) اظهار کرد: نخستین همایش بین‌المللی «پیام طوفان‌الاقصی و افول نظام سلطه» با هدف تبیین و روشنگری رویکرد‌های جبهه مقاومت و بررسی ابعاد عملیات طوفان الاقصی در غزه، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و به مناسبت بزرگداشت «دهه بصیرت و مقاومت»  به دو زبان فارسی و عربی و بصورت حضوری و برخط (آنلاین) با حضور شخصیت‌های ملی و بین‌المللی  ساعت ۹ صبح در تالار بین المللی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان بیان کرد: رژیم صهیونیستی و غرب با سانسور و محدودیت فعالیت خبرنگاران و رسانه‌ها در غزه، اقدام به انتشار روایت‌های جعلی می‌کنند و دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان وظیفه خود می‌داند که در قالب برگزاری یک همایش بین‌المللی، به بررسی و بیان روایت‌ها و واقعیت‌های طوفان‌الاقصی و وضعیت غزه بپردازد.

وی افزود: همچنین در این رویداد بین المللی سخنرانان داخلی و اندیشمندانی از جهان اسلام و جهان عرب به بررسی سه بعد درایتی، روایتی و رشادتی این عملیات می‌پردازند.

نجفی گفت: باید با تحلیل و رویکرد درست مبانی و گفتمان ایثار و مقاومت مردم مظلوم غزه، فرهنگ آن را به دانشجویان منتقل کنیم.

وی با اشاره به ابراز همفکری و همدردی جامعه مسلمین با خانواده‌های شهدای مقاومت کشورهای منطقه نیز گفت: این همدلی و همفکری موجب همگرایی و وحدت بیشتر کشورهای منطقه خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه در این همایش از خانواده های جبهه مقاومت از ایران وعراق تجلیل می شوند، خاطرنشان کرد: دانشجویان زیادی از کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان تحصیل می‌کنند که باید از این فرصت خوب برای نزدیک کردن دل‌ها، فکرها و آشنا شدن با ارزش‌های یکدیگر استفاده کنیم.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=17876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.