• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
6

خانه احزاب استان اصفهان چه شد؟

  • کد خبر : 17850
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
خانه احزاب استان اصفهان چه شد؟
دبیر انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان گفت: در دولت سیزدهم، استانداری اصفهان برای این موضوع تلاش خوبی را شروع کرد و موفق شد طی چند جلسه، چند نفر را به نمایندگی از احزاب مختلف دور هم جمع کند تا خانه احزاب استان اصفهان را تشکیل دهند اما به نتیجه‌ای که می‌خواستند نرسیدند.

میثم ریاحی دبیر انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ریاح نیوز گفت: خانه احزاب ایران یک سازمان مردم نهاد در ایران است که در سال ۱۳۷۹ از احزاب قانونی ایران شکل گرفته و در تلاش است که فاصله بین احزاب را کاهش دهد.

وی افزود: خانه احزاب دارای ۳ فراکسیون اصولگرایان، اصلاح طلبان و مستقلین است و با همین فراکسیون‌ها در تمام استان‌ها خانه احزاب تشکیل می‌شود اما در استان اصفهان علی رغم تلاش زیاد احزاب، این خانه تشکیل نشده و هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.

ریاحی تصریح کرد: در دولت سیزدهم، استانداری اصفهان برای این موضوع تلاش خوبی را شروع کرد و موفق شد طی چند جلسه، چند نفر را به نمایندگی از احزاب مختلف دور هم جمع کند تا خانه احزاب استان اصفهان را تشکیل دهند اما به نتیجه‌ای که می‌خواستند نرسیدند.

دبیر انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان بیان است: با اینکه مقدمات کار، که شامل ارسال نامه و درخواست تاسیس این خانه در استان اصفهان است، انجام شده است و حتی در یک مرحله‌ای، افراد از سه فراکسیون نامبرده، برای پیگیری این موضوع به تهران معرفی شدند، اما باز هم خانه احزاب تشکیل نشد.

وی در ادامه عنوان داشت: بعد از آن مجدداً جلسه‌ای به میزبانی استانداری با دعوت از همه احزاب برای حضور در آن جلسه تشکیل شد و بار دیگر افرادی از سوی اصولگرایان، اصلاح طلبان و مستقلین برای پیگیری درخواست، هماهنگی، تشکیل جلسه و برگزاری انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب اصفهان انتخاب شدند.

ریاحی با اشاره به تعیین زمان انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب استان اصفهان گفت: پس از آن جلسه با هماهنگی و موافقت نمایندگان احزاب و تعیین زمان انتخابات، فراکسیون‌ها، کاندیداهای خود را برای شرکت در انتخابات معرفی کردند و قرار بود افراد از تهران بیایند و انتخابات برگزار شود اما این جلسه هم کنسل و به زمان دیگری که هنوز معلوم نیست چه موقع باشد، موکول شد.

دبیر انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان افزود: متأسفانه هنوز هم خبری از برگزاری جلسه و برگزاری انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب استان اصفهان نیست و حالا باید منتظر باشیم ببینیم این بار چه می‌شود؟ احزاب و مدیران استانداری اصفهان در این رابطه چه می‌کنند؟ البته امیدواریم در این دولت و تلاشی که از مدیران سیاسی استانداری اصفهان سراغ داریم به کمک احزاب، بالاخره خانه احزاب استان اصفهان تأسیس شود.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=17850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.