• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
12
انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان:

حمله مسلحانه به زائران شاه‌چراغ حربه دور کردن مردم از دینداری است

  • کد خبر : 11432
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۸
حمله مسلحانه به زائران شاه‌چراغ حربه دور کردن مردم از دینداری است
حمله مسلحانه به زائران شاه‌چراغ و به شهادت رساندن جمعی از این زائران یادآور جنایت ددمنشانه منافقین در بمب گذاری در حرم رضوی و استفاده از حربه ایجاد رعب و‌ و‌حشت برای دور کردن مردم از دینداری، قرآن و عترت است.

به گزارش ریاح نیوز، انجمن روزنامه نگارن مسلمان استان اصفهان در پی حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام در محکویت آن بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین انقلاب دینی جهان در دورانی که ابرقدرت‌های شرق و غرب بر کوس بی‌دینی می‌دمیدند و در شرق عالم آن را افیون و در غرب عالم آن را ناکارآمد می‌دانستند، با رهبری دین‌شناسی بزرگ پا به میدان نهاد و پویایی و نتیجه بخش بودن دین را به جهانیان شناساند.

نهال نوپایی که در سال ۵۷ کاشته شد به‌رغم توطئه‌های مختلف از جمله غائله‌های قومیتی، کودتا، ترور، جنگ، فتنه‌های مختلف و‌ تحریم، امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است که هیمنه پوشالی مادی‌گرایی را در هم پیچیده تاجایی که شاهد خیزش‌هایی مردمی در کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، انگلیس و برخی کشورهای دیگر هستیم و از سوی دیگر افول استکبار را تسریع بخشیده و انتفاضه جدیدی را در سرزمین‌های اشغالی رقم زده است.

بر همین اساس دشمن تمام توان خود را در حمله به ایران اسلامی به عنوان «حرم و حریم دین» به کار گرفته است و تلاش می‌کند با حمله به نهادها و نمادهای دینی چون حمله به روحانیت در مشهد مقدس، آتش زدن قرآن، درب مساجد و مراکز دینی، مقابله با حجاب در جهان که در اروپا و کشورهای چون فرانسه در قالب قانون منع حجاب و در ایران با از سرکشیدن چادر و آتش زدن روسری متجلی شد و همچنین ترویج بی‌عفتی و بی‌بندوباری، تصویری و صدایی مغایر با خواست ملت ایران به جهان عرضه کند، در حالیکه اعتکاف، راهپیمایی‌ میلیونی اربعین، راهپیمایی جاماندگان در داخل، برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط جوانان دهه هشتادی و دهه نودی و‌ ده‌ها نماد دیگر گویای حقیقت و خواست اصلی ملت ایران در دفاع از دین است.

حمله مسلحانه امروز به زائران شاه‌چراغ و به شهادت رساندن جمعی از این زائران یادآور جنایت ددمنشانه منافقین در بمب گذاری در حرم رضوی و استفاده از حربه ایجاد رعب و‌ و‌حشت برای دور کردن مردم از دینداری، قرآن و عترت است.

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان ضمن تجدید میثاق با ولایت فقیه با محکوم کردن این اقدام مذبوحانه، به مسئولان نظام اسلامی دلسوزانه یادآور می‌شود؛ جنایت امروز ماهیت خشن فتنه ضد دینی ۴۰ روز گذشته را مشخص ساخت و لذا در برخورد با بانیان، مجریان، حامیان و مشوقان این فتنه‌ها نباید مماشات کرد و خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب اعلام می‌کند ملت حسینی ایران اسلامی، در راه قرآن و ولایت تا پای جان ایستاده است و بر این عهد تا آخرین قطره خون استوار است.

انتهای خبر/م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=11432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.