• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
14

انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان به مناسبت ۲۲بهمن بیانیه صادر کرد

  • کد خبر : 13032
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان به مناسبت ۲۲بهمن بیانیه صادر کرد
در بیانیه انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان آمده است: جمهوری اسلامی ایران نمونه حکومت مردم سالارانه دینی است که با جهاد مردان و زنان مومن و انقلابی رقم خورد و به جهان عرضه شد.

به گزارش ریاح نیوز، انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن، چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد که در متن آن آمده است: نهضت راستین و بیدارگر امام خمینی (ره) تجربه‌ای نوین از برتری خون بر شمشیر بود. حق پیروز است و این وعده الهی است.

همچنین در این بیانیه آمده است: بهمن ۱۳۵۷ اسلام ناب محمدی سرآغاز بیداری ملت‌ها در برابر استعمارگران و ستمگران تاریخ شد و انقلاب اسلامی ایران به مانند نسیمی روح‌بخش، بر دل ملت‌های آزادی‌خواه جهان دمید تا شوری وصف‌ناپذیر از عزم و اراده برای تحقق استقلال، آزادی رقم بخورد.

در بخش دیگری آمده است: جمهوری اسلامی ایران نمونه حکومت مردم سالارانه دینی است که با جهاد مردان و زنان مومن و انقلابی رقم خورد و به جهان عرضه شد و حال، به برکت سیاست‌گرایی و سیاست‌فهمی و فراگیر شدن آن، عمومِ مردم هم‌چون یک تَنِ واحد، آن‌چنان با ایمان و انگیزه در میدان حاضر شدند و به‌گونه‌ای تلخی ستم‌هایی را که بر آنان رفته بود با فداکاری برای دو رکن تفکیک‌ناپذیر انقلاب یعنی اسلامیت و جمهوریت، به شَهدِ استقلال و حقِ تعیین سرنوشت، مبدل کردند که چشم جهانیان، خیره شد و دهه مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن، یادآوراین برکت عظیم الهی است.


این بیانیه تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان والای انقلاب اسلامی، سالروز پیروزی عظیم‌ترین حرکت مردمی تاریخ معاصر را جشن می‌گیرد و به جهانیان یادآور می‌شود که در سایه رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تا پای جان برای پاسداری از انقلاب اسلامی این معجزه عصر و یادگار امام خمینی (رحمت الله علیه) ایستاده است.


در بیانیه گفته شده است: انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از اقشار مختلف مردم به ویژه اصحاب رسانه، دعوت می‌کند تا با حضور در در میعادگاه عظیم اراده‌های برخاسته از بطن جامعه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهیدان حمایت مجدد کرده تا نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی یک بار دیگر نقش بر آب گردد.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=13032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.