• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

جشن اشتغال و خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان

  • کد خبر : 16681
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
جشن اشتغال و خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان
استاندار اصفهان گفت: این دستاورد بزرگ حاصل همکاری و تلاش‌ حوزه‌ها و دستگاه‌های مختلف استان است تا با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان این اتفاق مبارک برای مددجویان این مجموعه رقم بخورد.

به گزارش ریاح نیوز، جشن اشتغال و خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان، برگزار شد.

دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جشن اشتغال و خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اصفهان، اظهار کرد: این دستاورد بزرگ حاصل همکاری و تلاش‌ حوزه‌ها و دستگاه‌های مختلف استان است تا با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان این اتفاق مبارک برای مددجویان این مجموعه رقم بخورد.


وی ادامه داد: طبق گزارش ارائه شده، ۸۶۳۰ نفری که در مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) خودکفا شده‌اند از مجموع حمایت کمیته امداد خارج نمی‌شوند و حمایت‌های مشاوره و پشتیبانی‌ها پایدار خواهد ماند.


استاندار اصفهان اظهار کرد: نهال بسیار پرفروغی که امروز به درخت تنومند مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) تبدیل شده، ۱۴ اسفند سال ۱۳۵۷ به همت و با دستور امام اُمت، با هدف رسیدگی به وضع محرومان تأسیس شد.


وی ادامه داد: اگر به مسیر حرکت کمیته امداد امام خمینی(ره) از ابتدا تا به امروز توجه کنیم، مجاهدت‌هایی را می‌بینیم که حول فرمان حضرت امام (ره) جمع شدند تا این نهاد به عنوان یک مجموعه موفق در امر خدمت‌رسانی در کشور به الگویی موفق تبدیل شود.


مرتضوی ضمن اشاره به مسیر حرکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، عنوان کرد: این مجموعه در تنوع و کیفیت خدمات به محرومان جایگاه متعالی در کشور دارد.


وی گفت: بزرگواران تحت حمایت این مجموعه، انصافاً در ابعاد مختلف نیز الگو هستند.


استاندار اصفهان ادامه داد: معوقات تسهیلات تمامی خدمات بانک‌ها که بعنوان حمایت و پشتیبانی از مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت رسانی می‌کنند، کمتر از یک درصد است.


وی با اشاره به اینکه در هیچ قشر دیگری اینچنین خوش حسابی را نداریم، خاطرنشان کرد: باتقواترین و وفادارترین افراد در بازگرداندن تسهیلات، در مجموعه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.


مرتضوی متذکر شد: در تقویت سیاست‌ها و تفکرات زیرساختی خدمات نیز مجموعه کمیته امداد رشد یافته عمل می‌کند.


وی با اشاره به خدمات فرامرزی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: حفظ شأن و شخصیت انسان‌ها، وجهه بارز مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) است.


استاندار عنوان کرد: جلوه دیگری از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در نخبگان دیده می‌شود.


وی گفت: نگاه به مشارکت و مردمی سازی فرهنگ امداد و کمک در شئونات مختلف و حمایت همه جانبه از مددجویان خصیصه بارز این مجموعه است.


مرتضوی اجرای طرح در کمیته امداد را همراه با اتاق فکر مشخص و هدایت‌گر دانست و عنوان کرد: نگاهی که از ابتدا تاکنون در مجموع کمیته امداد راهبری و خدمت کرده، مقدس و کارشناسی شده است.


وی ضمن قدردانی از حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان، گفت: از رهنمودها و برنامه‌ریزی‌های مشخص و کارشناسی شده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و همه نیروهای خدوم این مجموعه در استان و سایر دستگاه‌ها که از این مجموعه حمایت و پشتیبانی می‌کنند تقدیر و قدردانی می‌کنم.


استاندار اصفهان در این آیین ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی علیه مردم مظلوم غزه، گفت: آنچه که امروز امت اسلام را بی تاب و همه انسانها را نگران و ناراحت کرده حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونسیتی به زنان، کودکان و مردم بی دفاع فلسطین است.


وی ادامه داد: این رژیم کودک کش و غاصب جنایت را به اوج خود رسانده است.


مرتضوی متذکر شد: زمانی که طوفان الاقصی به پا شد، حفره‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی بر همگان هویدا شد.


وی خاطرنشان کرد: از همین رو ابعاد جدیدی علیه این رژیم غاصب در دنیا ایجاد گردید.
استاندار اصفهان گفت: نسل جوان ما بایستی با این وقایع مأنوس شوند زیرا این نسل همواره مورد هدف دشمن قرار دارند.


استاندار اصفهان گفت: از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری درخواست کرده‌ام پیگیری کنند تا مدارس و دانشگاه‌های استان زنگی به نام زنگ فلسطین داشته باشند تا کارشناسان متبحر و صاحب صلاحیت ابعاد مختلف این موضوع را برای نسل نوجوان و جوان روایت کنند و فاصله‌ای میان نسل جوان با حقیقت‌های روز جهان نیفتد.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=16681
  • نویسنده : م ک
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان
  • 108 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.