• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

توزیع تجهيزات آتش‌نشانی در بين شهرداری ها به مناسبت روز آتش‌نشانی و ايمنی

  • کد خبر : 11148
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
توزیع تجهيزات آتش‌نشانی در بين شهرداری ها به مناسبت روز آتش‌نشانی و ايمنی
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستايی وزير كشور گفت: خريد و توزيع ۱۱ دستگاه خودروی نردبان هيدروليك آتش‌نشانی، ۱۰۸ دستگاه خودروی سنگين و نيمه سنگين آتش‌نشانی، ۵۰۰ مجموعه حفاظت فردی و ۶۰ مجموعه امداد و نجات، از جمله اين تجهيزات و ماشین‌آلات است كه به مناسبت روز آتش‌نشانی و ايمنی در بين شهرداری های واجد شرايط توزيع خواهد شد.

به گزارش ریاح نیوز، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر كشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور در آستانه هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی گفت: با پیگیری‌های این سازمان، ماشین‌آلات و تجهیزات تخصصی آتش‌نشانی به شهرداری‌ها تحویل داده می‌شود و این اقدام در راستای مسئولیت‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور برای پشتیبانی و هدایت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام می‌شود.
وی ادامه داد: ارتقای توان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در محورهای مختلف از جمله تأمین تجهیزات و ماشین‌آلات تخصصی، برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی، برگزاری مسابقات عملیاتی- ورزشی در دستور كار وزارت كشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها قرار دارد.
معاون وزیر کشور اضافه کرد: بر این اساس، با پیگیری‌های صورت گرفته طی سال گذشته و امسال، برای خرید خودرو و تجهیزات آتش‌نشانی بالغ‌ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار  تامین شده است.
جمالی نژاد افزود: خرید و توزیع ۱۱ دستگاه خودروی نردبان هیدرولیك آتش‌نشانی، ۱۰۸ دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین آتش‌نشانی، ۵۰۰ مجموعه حفاظت فردی و ۶۰ مجموعه امداد و نجات، از جمله این تجهیزات و ماشین‌آلات است كه به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی در بین شهرداری های واجد شرایط توزیع خواهد شد.    
وی با تاکید بر نقش دستگاه های مسئول در حوزه ایمنی شهری متناسب با افزایش جمعیت، خاطرنشان کرد: در این شرایط سازمان‌هایی چون آتش‌نشانی می‌بایست با پیگیری مضاعف و برنامه‌ریزی دقیق برای پیشگیری از وقوع حوادث و سوانح با جلب مشاركت اقشار مختلف مردم همچنین ارتقای توان عملیاتی وامدادی، شرایط ایده آلی را برای جامعه فراهم آورند.
رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور  یادآور شد: در حرفه آتش‌نشانی، مواجهه با حوادث و سوانح ازجمله آتش‌سوزی پایانی ندارد و همواره شاهد رشادت‌ها و ازخودگذشتگی آتش‌نشانانی هستیم.
جمالی‌نژاد همچنین ابراز امیدواری کرد آتش‌نشانان و امدادگران كشور با بهره‌گیری از دانش تخصصی و حفظ آمادگی جسمانی لازم در كنار بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی و همكاری تمامی دستگاه‌ها و نهادهای امدادی در تحقق هدف عالی سازمانی خود در خدمت‌رسانی به مردم بیش‌ازپیش موفق باشند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=11148
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور
  • 118 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.