• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
7
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

تور لحظه آخری کیش، کلاهبرداری از آب در آمد/ خرید بلیت فقط از دفاتر مسافرتی مجاز

  • کد خبر : 9115
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۰
تور لحظه آخری کیش، کلاهبرداری از آب در آمد/ خرید بلیت فقط از دفاتر مسافرتی مجاز
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با درج آگهی تور لحظه آخری کیش در سایت دیوار از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ریاح، سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در سایت دیوار از آن‌ها کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد شاکیان در سایت دیوار با آگهی ثبت‌نام تور لحظه آخری کیش مواجه شده و برای ثبت‌نام با آگهی دهنده تماس گرفته و وی به بهانه ظرفیت محدود با ارائه شماره کارت از آن‌ها درخواست واریز ۲۰ میلیون ریال به ازای ثبت نام هر نفر را کرده است.

مرتضوی گفت: شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده نه تنها بلیت دریافت نکرده بودند بلکه فروشنده از پاسخگویی به تماس‌های آن‌ها امتناع و آگهی را حذف کرده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبلغ کلاهبرداری فرد مذکور را بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان کرد: با بررسی مستندات و اظهارت شاکیان و انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی سرانجام هویت متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاه خود دستگیر و پس از اقرار به بزه ارتکابی خود برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم برای خرید یا پیش خرید بلیت یا ثبت‌نام در تورهای سیاحتی و زیارتی به دفاتر مجاز و معتبر مراجعه و از خرید اینترنتی از سایت‌های متفرقه و فاقد مجوز یا شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=9115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.