• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

تنها راه پیروزی بر دشمنان و حل مشکلات اطاعت از فرامین رهبر انقلاب است

  • کد خبر : 14634
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
تنها راه پیروزی بر دشمنان و حل مشکلات اطاعت از فرامین رهبر انقلاب است
بیانیه انجمن روزنامه نگاران استان اصفهان: تنها راه پیروزی بر دشمنان و حل مشکلات بخصوص مسائل معیشتی و اقتصادی، پیروی و اطاعت از فرامین راهگشای رهبر عزیزمان است.

به گزارش ریاح نیوز، انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم انقلاب، ره او راه انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است» رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی چهاردهم خردادماه تجلی پیوند ملت ایران با امام بزرگوار است.

این روز یادآور سوگ امت اسلامی در فراق عبد صالح خدا حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) است. او که با ایمان و صداقت و پاکی، پرچم انقلاب اسلامی را برافراشت. خمینی کبیر با باور به خدا و مردم، دین را به صحنه قدرت و حاکمیت آورد و استقلال و آزادی و ایمان را به ملت ایران هدیه داد.

ره‌آورد تفکر و مبانی خمینی کبیر، وحدت و همدلی و عزتمندی و قدرت پیش‌رونده جمهوری اسلامی در ستیز با شیاطین و دشمنان به ویژه شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و مولود نامشروع آن، رژیم غاصب صهیونیستی و قطع کردن دست اجانب از منابع و منافع ملت‌های مظلوم و مسلمان است.

رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی همان راه و روش و منش را در طول سالیان سخت و دشوار با رهبری داهیانه خود ادامه داده و هیبت و عظمت انقلاب اسلامی را که با جان‌فشانی، ایثار و شهادت ملت بزرگ ایران به دست آمده است را دوچندان و به قله‌های اقتدار و افتخار رسانده‌اند.

امروز نیز در سایه عنایات خاصه حضرت ولیعصر‌ (عج) و زعامت حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای اندیشه الهی امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی زنده است و میراث ماندگار او پرچم هویت و قدرت اسلامی، انقلابی ما را در جهان پر جور و ظلم به اهتزاز درآورده است.

اینک جمهوری اسلامی ایران در پنجمین دهه از عمر با افتخار خود با تمسک به وصیت نامه الهی-سیاسی امام خمینی (ره) و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مقابل حربه‌های ظالمانه دشمن نه تنها تسلیم نخواهد شد بلکه مقتدرتر و مصمم‌تر از همیشه با تدبیر، عزت و سربلندی از این مقطع حساس تاریخی نیز عبور خواهد کرد.

انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای قیام تاریخی و نهضت آفرین ۱۵ خرداد، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت تأکید می‌کند تنها راه پیروزی بر دشمنان و حل مشکلات بخصوص مسائل معیشتی و اقتصادی، پیروی و اطاعت از فرامین راهگشای رهبر عزیزمان است.

پایان خبر/۶۳

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=14634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.