• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
رئيس‌ پليس راهور فراجا:

ترافيک در محورهای شش گانه مرزی روان است

  • کد خبر : 10912
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
ترافيک در محورهای شش گانه مرزی روان است
رئيس‌ پليس راهور فراجا گفت: 2 هزار و 600 کيلومتر مرز اربعيني داريم که بنابر رصد ترافيکي، هم اکنون حرکت عادي و روان در اين محور‌ها در جريان است.

به گزارش ریاح نیوز، سردار سيدکمال هاديانفر رئيس‌ پليس راهور فراج با اشاره به آمار بازگشت زائران به کشور اظهار کرد: آنچه که به هم وطنان تاکيد شده اين است که مديريت زمان سفر خود را به گونه‌ای تنظيم کنند که برگشت در روزهاي پايانی به خصوص روز اربعين نباشد.

وي اضافه کرد: اگر زائران به گونه‌اي برنامه‌ريزي کنند که اين موج برگشت در اين روزها به طور منظم انجام شود، در روزهاي پاياني مشکلي زيادی نخواهيم داشت.

رئيس‌ پليس راهور فراجا بيان کرد: بخش زيادي از هم وطنان ما از خودروهای شخصی و تقريباً ۳۵ درصد از هموطنان از ناوگان عمومی استفاده کرده‌اند.

هادیانفر از اعمال محدوديت‌هاي ترافيکي و احتمال يک طرفه شدن محور مهران به ايلام در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه اين هفته خبر داد و يادآور شد: احتمالا از روز چهارشنبه محور مهران به ايلام يک طرفه می شود و محور  ايلام – ملکشاهی در اين مدت به عنوان محور جايگزين مورد استفاده قرار می‌گيرد.

وی با اشاره به وضعيت ترافيکي مسيرهای اربعيني بيان کرد: هيچ گونه التهاب ترافيکي و اعمال محدوديت در محور‌هاي اربعيني کشور وجود ندارد.

هادیانفر افزود: ۲ هزار و ۶۰۰ کيلومتر مرز اربعيني داريم که بنابر رصد ترافيکي، هم اکنون حرکت عادی و روان در اين محور‌ها در جريان است.

رئيس‌ پليس راهور فراجا با بيان اينکه زائران هنگام برگشت با استراحت کافي و رعايت قوانين و مقررات به سفر خود ادامه دهند خاطرنشان کرد: به منظور پرهيز از گره‌هاي ترافيکی، زائران با مديريت زمان سفر برگشت خود را به روز‌هاي آخر موکول نکنند.

انتهای خبر/ م ر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.