• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
سردار فدا:

بدون توجه به حمل و نقل، زندگی امکان‌پذیر نخواهد بود

  • کد خبر : 12239
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
بدون توجه به حمل و نقل، زندگی امکان‌پذیر نخواهد بود
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان: امروزه در هوا، دریا و زمین ظرفیت حمل و نقل زیادی داریم و اهمیت این مجموعه چنان زیاد است که بدون توجه به آن، شرایط زندگی امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش ریاح نیوز، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، با تاکید بر اهمیت حمل و نقل بر مجموعه‌های مختلف اظهار کرد: امروزه در هوا، دریا و زمین ظرفیت حمل و نقل زیادی داریم و اهمیت این مجموعه چنان زیاد است که بدون توجه به آن، شرایط زندگی امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی افزود: به همین دلیل مراکز مهم آموزشی، رشته‌های مختلفی را برای آن در نظر گرفتند و بررسی می‌کنند که این ظرفیت چگونه به درآمد پایدار برسد و کیفیت، سرعت و خدمات بهتری ارائه دهد.

فدا با اشاره به ظرفیت‌های خدمت‌رسان و خدماتی در این حوزه، خاطرنشان کرد: بهسازی راه‌ها، مقررات حفاظت راه‌ها، نظم رفت و آمد و ایستگاه‌های استراحت رانندگان همه در قالب حمل و نقل قابل توجه است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان، اصفهان را دارای ظرفیت ویژه در امر حمل و نقل معرفی کرد و گفت: یک پنجم ظرفیت حمل و نقل و رانندگان کشور در استان اصفهان هستند و ضرورت دارد که از نظرات کارشناسی آن‌ها در قالب هیئت‌های اندیشه‌ورز در خصوص خدمات و رسیدگی‌ها استفاده کرد.

وی با اشاره به نقش صنف رانندگان در خنثی‌سازی نقشه‌ دشمنان تصریح کرد: در حوادث اخیر، دشمن با برنامه‌ریزی خود تلاش کرد علاوه بر این که کشور را با مشکلات و مسائل عدیده مواجه کند، اصناف و رانندگان را هم به این موضوع وارد کند، چرا که ایران قوی و مقتدر است.

فدا در ادامه با اشاره به نقشه دشمنان برای نابودی جمهوری اسلامی تاکید کرد: آمریکا ۱۳ هزار میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کرده که جلوی رشد انقلاب اسلامی را بگیرد و کشور را در محدوده مرزهای جغرافیایی‌اش نگه دارد و بنیان جمهوری اسلامی را بکند، ولی الحمدلله کشور با ثبات و اقتدار تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: اگر دشمن به دنبال انزوای سیاسی، محاصره اقتصادی و راه‌اندازی جنگ منطقه‌ای است همه برای نابودی جمهوری اسلامی بود.

وی در بیان علل و عوامل حوادث اخیر، با اشاره به استیصال دشمن در برابر اقتدار کشور بیان داشت: به عنوان مثال در برجام صنعت هسته‌ای را از دست دادیم ولی چیزی به دست نیاوردیم اما در دولت جدید برای برجام تضمین می‌خواهیم و وقتی دشمن دید نظام از مواضعش کوتاه نمی‌آید این فتنه را ایجاد کرد.

فدا ضمن تقدیر از نقش صنف رانندگان در حوادث اخیر افزود: این عزیزان به فراخوان اغتشاشگران توجه نکردند و مرام و معرفت خود را مانند سال ۱۳۶۲ برای آسایش و آرامش مردم علیرغم تهدیدات مختلف، نشان دادند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پایان به نمایندگی از صنف رانندگان، درخواست‌هایی مطرح کرد و اظهار داشت: بیمه تکمیلی رانندگان و خانواده‌ آن‌ها، حل مسائل گرانی قطعه مثل لاستیک و روغن، نوسازی ناوگان و جلوگیری از رانت، فعال کردن کانون بازنشستگان این مجموعه، بهسازی راه‌ها و جبران خسارت وارد شده به رانندگان در حوادث جاده‌ای از جمله درخواست‌هایی است که صنف محترم رانندگان داشته‌اند.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=12239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.