• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
14

اهدای عبای رهبر انقلاب به مداح معروف

  • کد خبر : 16203
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
اهدای عبای رهبر انقلاب به مداح معروف
از محمدرضا طاهری به عنوان پرچم‌دار نغمه‌پردازی نوین به جهت سه دهه نغمه‌پردازی و خلق نوا‌های نوآورانه و در عین حال اصیل برای جلسات عزاداری و موالید اهل بیت (ع) تجلیل شد.

به گزارش ریاح نیوز، سعید حدادیان مداح اهل بیت علیهم السلام پیش از تجلیل از محمدرضا طاهری در اختتامیه نخستین کنگره ملی نوحه‌ها و نغمه‌های عاشورایی با اشاره به اینکه امروز روضه محضر رهبر انقلاب در سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام بودم، گفت: حضرت آقا خبردار شدند که بناست از حاج محمدرضا طاهری، برنامه تجلیل داشته باشیم که ایشان عبای خود را برای هدیه به حاج محمد ارسال کردند.

این مداح اهل بیت علیهم السلام اضافه کرد: حاج محمد از شش سالگی رسماً می‌خواند و بیش از پنج دهه نوحه‌خوانی کرده است که جاداشت از او مجزا تجلیل شود نه اینکه در حاشیه یک برنامه باشد.

وی با بیان اینکه حاج محمد طاهری با هرکس صیغه شهادت خواند شهید شد، گفت: بعد از اینکه با من صیغه شهادت خواند، باب شهادت بسته شد.

حدادیان در ادامه دلنوشته‌ای برای حاج محمدرضا طاهری خواند با این مطلع که کار تجلیل از تو برادرم کار ما نیست، کار رفیقان شهیدت است.

همچنین در این مراسم از محمدرضا طاهری به عنوان پرچم‌دار نغمه‌پردازی نوین به جهت سه دهه نغمه‌پردازی و خلق نوا‌های نوآورانه و در عین حال اصیل برای جلسات عزاداری و موالید اهل بیت (ع) تجلیل شد.

محمدرضا طاهری پس از تجلیل از خود در سخنانی از رهبر انقلاب به دلیل هدیه‌ی ایشان تشکر کرد و گفت: من واقعا خاکسار همه عزیزان هستم که این کمترین را قابل دانستند. ما هیچم و هر آنچه است الطاف ارباب ما حضرت سیدالشهدا علیه السلام است.

طاهری ادامه داد: امروز که روز امام زمان (عج) است ممنونِ حضرت صاحب الامر هستم که در کنار نوکران امام حسین علیه السلام نفس کشیدم، این بهترین هدیه بود و هدیه بسیار مطهر برای من عبای رهبر نازنین است که برای من بسیار ارزشمند است. انشالله قابل باشم. من روضه‌ی خرابه‌ی شام را خیلی دوست دارم و انشالله که این عبا هدیه‌ای از طرف حضرت رقیه (س) باشد.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=16203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.