• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

انتخابات در اصفهان رقابتی خواهد بود

  • کد خبر : 17374
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
انتخابات در اصفهان رقابتی خواهد بود
فرماندار اصفهان گفت : پیش بینی می‌کنم انتخابات اصفهان رقابتی است و به دلیل این که فرایندهای انتخابات سالم و همچنین با چشم های ناظر مردم برگزار می شود ، مثل سایر انتخابات گذشته انتخاب سالمی است.

به گزارش ریاح نیوز، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه مشترک رابطین کمیته مشارکت همه مناطق بیست‌گانه انتخابات با مجموعه‌های مردمی و نهادهای ذی ربط برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات یازده اسفند ماه برگزار می شود، انتخابات در مقطعی حساس و سرنوشت ساز است.

وی افزود : دشمنان در مقاطع مختلف تلاش کردند که مردم پای صندوق رای نیایند، در زمان جنگ صدام گفت شهرها را بمب باران می‌کنم تا مردم در انتخابات شرکت نکنند، روزی القابی به کار برده شد تا سلامت انتخابات دچار تردید شود، دشمنان هرروز به طریقی تلاش کردند انتخابات با حضور کمرنگ مردم برگزار شود.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ایستادند که انتخابات در هر مقطعی بدون تاخیر برگزارشود زیرا جمهوری اسلامی ایران بر اساس مردم سالاری دینی پایه گذاری شده است، افزود: امروز نیاز به سلاح بصیرت و جهاد تبیین برای مقابله با دشمن داریم مردم قوی‌تر از سال‌های گذشته در مناسبت‌های مهم بعد از اتفاقات ۱۴۰۱ شرکت کردند، امیدوار به برگزاری باشکوه انتخابات هستیم.

احمدی ادامه داد: تلاش و مجاهدت مسئولین برای رفع آلودگی، خشکسالی، فرونشست و همچنین ایجاد اشتغال، تقویت اقتصاد و سایر مسائل در دستور کار دولت است.

وی گفت: تکلیف ما این است که با هم افزایی و همدلی دست به دست هم دهیم و برای تبیین تلاش ویژه نماییم.

فرماندار اصفهان بیان کرد: پیش بینی می‌کنم انتخابات اصفهان رقابتی است، به این دلیل که فرایندهای انتخابات شفاف و چشمان مردم ناظر برگزاری آن است همچون گذشته انتخابات با سلامت کامل برگزار خواهد شد.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=17374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.