• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

امکان سنجی عملیاتی شدن ۲ پیشنهاد مطرح شده در گردهمایی هم‌اندیشی مدیرعامل با نیروهای جوان آبفای اصفهان

  • کد خبر : 13916
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
امکان سنجی عملیاتی شدن ۲ پیشنهاد مطرح شده در گردهمایی هم‌اندیشی مدیرعامل با نیروهای جوان آبفای اصفهان
امکان عملیاتی شدن دو پیشنهاد از پیشنهادهای مطرح شده در نخستين گردهمايي هم انديشي مدیر عامل آبفای استان اصفهان با نيروهاي جوان به منظور بهره مندی حداکثری از ظرفيت هاي علمی و تخصصی کارکنان جوان، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ریاح نیوز، در نشستی که با حضور معاون و برخی مدیران ،معاونت منابع انسانی و تحقیقات و مشاور مدیرعامل در امور جوانان برگزار شد، کاظم جعفری معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان بر ارائه پیشنهادات سازنده و کاربردی کارکنان در راستای انجام بهتر کارها تاکید کرد و اظهار داشت: بدون شک یکی از عواملی که منجر به ارائه خدمات مطلوب به مشترکین می شود ارائه پیشنهادات کاربردی و جدید از سوی فعالان صنعت آبفا است.

یکی از راه های برون رفت از چالش ها را ایده نو دانست و تصریح کرد: هم اکنون  صنعت برای ارائه خدمات مستمر و پایدار به مردم با چالش ها و تنگناهایی مواجه است، این درحالیست که برای گذر از این تنگناها راهکارهای جدیدی که قابلیت اجرایی شدن داشته باشند، لازم است.

کاظم جعفری یکی از راه های برون رفت از چالش ها را ایده نو دانست و تصریح کرد: هم اکنون  صنعت برای ارائه خدمات مستمر و پایدار به مردم با چالش ها و تنگناهایی مواجه است، این درحالیست که برای گذر از این تنگناها راهکارهای جدیدی که قابلیت اجرایی شدن داشته باشند، لازم است.

معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان نیروهای جوان را یکی از منابع بسیار غنی شرکت دانست و خاطرنشان ساخت: نیروی کار جوان که متعهدانه  و خالصانه به انجام وظایف محوله می پردازند می توانند مسیر رشد وشکوفایی صنعت را بهتر از گذشته فراهم نمایند.

وی در ادامه پیرامون پیشنهاداتی که از سوی کارکنان مطرح شده است اعلام کرد: کارکنان باید چگونگی زمینه های اجرایی پیشنهادات را به خوبی بررسی کنند تا با کمترین چالش این پیشنهادات اجرایی شود.

جعفری قابلیت اجرای پیشنهادات را یکی از مهمترین مولفه های پیشنهادات مطرح شده دانست و عنوان کرد: پیشنهاد دهندگان باید به خوبی و به درستی تمام جوانب را برای اجرای یک پیشنهاد مد نظر قرار دهند و از ایجاد زیر ساخت ها برای اجرای موفق پیشنهاد ارائه شده مطمئن باشند و یا اینکه راهکارهایی که امکان اجرای پیشنهاد را می دهد مد نظر قرار دهند.

در ادامه امید ترویجی مشاور مدیرعامل در امور جوانان با اشاره به پیشنهادات مطرح شده از سوی کارکنان جوان گفت: در نشست هم اندیشی مدیرعامل با کارکنان جوان در راستاي مشاركت و استفاده حداكثري از ايده ها و پيشنهادات خلاقانه کارکنان در برنامه ریزی های کلان و استراتژیک شرکت ، پیشنهاداتی در زمینه  مسائل اقتصادي، درآمدي و جذب سرمايه گذاري، فني و اجرايي، بهره برداري و بهره وري، مديريتي، توسعه خدمات و بهسازي فرآيندها، فرهنگي، اجتماعي و نشاط سازماني مطرح شد و  پیشنهادات ارائه شده  مورد نقد و بررسی قرارگرفت .

امید ترویجی در خصوص  بررسی پیشنهادات در کمیته های تخصصی گفت: هم اکنون پیشنهاد استقرار سیستم مدیریت عملکرد به جای ارزیابی عملکرد و نیز پیشنهاد زمینه سازی هوش کسب وکار با استقرار داشبورد مدیریتی در شرکت آب و فاضلاب با حضور صاحب نظران مورد بررسی قرار گرفت تا زمینه های  چگونگی اجرای این پروژه ها مهیا شود.

وی استقبال کارکنان در ارائه پیشنهادات را قابل توجه برشمرد و اظهار داشت:  درنخستین گردهمایی هم اندیشی جوانان آبفای استان اصفهان  از سوی ۱۱۲ نفر از کارکنان، ۲۴۰ پیشنهاد ارائه شد که انتظار می رود این رقم در گردهمایی  بعدی به مراتب بیشتر شود.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=13916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.