• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

اقدام سپاه آغاز یک انتقام سخت است

  • کد خبر : 18190
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
اقدام سپاه آغاز یک انتقام سخت است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص پاسخ ایران به اقدامات و جنایت های رژیم صهیونیستی و همچنین اقدام تروریستی داعش علیه مردم کرمان گفت: شب گذشته ما شاهد موشک باران جاسوس خانه های مهم اسرائیل توسط جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم؛ از این رو ضمن حمایت همه جانبه از این اقدام می گوییم که « این اقدام سپاه یک هشدار جدی و آغاز یک انتقام سخت است».

به گزارش ریاح نیوز، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و نهمین جلسه شورای ششم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای حمله تروریستی کرمان، با یادآوری روز ۲۶ دی ماه روز فرار شاه معدوم در سال ۱۳۵۷، عنوان کرد که قطعاً نمی‌توان شادی و شعف آن زمان ملت بزرگ ایران را در کلام منعقد کرد و این اتفاق بزرگ را فراموش کرد؛ آن روز شاه از ایران گریخت و گفته بود که زمانی که من از ایران بروم، ایران، ایرانستان می شود و این به معنی آن بود که از قبل برنامه ریزی برای ایجاد توطئه هایی با محوریت قومیت ها آغاز شده بودند که اقتدار جمهوری اسلامی نگذاشت ذره ای این اقدامات عملیاتی شود و شاه آرزوی این کار را به گور برد.

رییس شورای شهر تهران، همچنین با یادآوری روز ۲۷ دی ماه، سالروز شهادت بزرگمردان جمعیت فدائیان اسلام، یاد و خاطر شهیدان سید مجتبی نواب صفوی، خلیل طهماسبی، مظفرعلی ذوالقدر و سید محمد واحدی که در سال ۱۳۳۴ به دست رژیم پهلوی تیرباران شدند را گرامی داشت.

وی در ادامه با اشاره به سالروز نامگذاری ۲۹ دی بنام روز هوای پاک در انتقاد از اینکه متاسفانه همزمان با هفته هوای پاک، خبری از برنامه‌ خاصی در سطح شهر نیست عنوان کرد: چون دیدند از هوای پاک خبری نیست، گفتند بهتر است در تقویم نیز خبری از آن نباشد؛ امیدواریم با همکاری تمام دستگاه‌ها به هوای پاک دست یابیم؛ البته بدون کمک مردم نیز نمی‌توان به جایی رسید، از این رو امیدواریم اقدامات مثبت و اثر گذار به گونه‌ای انجام شود که شرمنده مردم نشویم.

چمران همچنین با اشاره به گزیده ای از فرمایشات مقام معظم رهبری در روز درختکاری و منحصراً در روزی که در پارک ولایت برای آیین درختکاری حضور داشتند، گفت: ایشان در خصوص پارک ولایت مسائلی را طرح کردند که در واکنش به پیشنهاد شهرداری مبنی بر احداث مجموعه های فروشگاهی در دل این بوستان تاکید داشتند که «بهتر است تمام این فضا سبز بماند و باید از فضای سبز شهر مواظبت کرد»؛ از این رو امیدواریم مسائل پیش رو و آنچه که برای این محدوده تنظیم شده، مغایر با سخن رهبری نباشد.

وی اضافه کرد: اگر بنا باشد که تغییری در فرایند این بوستان لحاظ شود باید موضوعات در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب برسد چرا که این بوستان بخشی از طرح تفصیلی شهر تهران است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نامگذاری روز ۲۹ دی ماه در تقویم جمهوری اسلامی ، بنام روز غزه و نماد مقاومت فلسطین ضمن ابراز تاسف از ادامه حملات و بمباران وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت های شرم آور امریکا و غرب تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ روز از کشتارها و قتل عام کودکان، زنان و مردان غزه می گذرد و شمار شهدای فلسطینی از ۲۳ هزار نفر فراتر رفته و این یک جنایت بزرگ ضد بشری است.

وی با ابراز خرسندی از بیداری برخی ملت ها و مردم آزادیخواه جهان در اعلام انزجار و مخالفت با حمایت ها و اقدامات دولت های متخاصم شان، برابر رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل یادآور شد: روزی شعار مرگ بر امریکا، شعاری مخصوص ما ایرانیان بود، اما امروز دنیا و در برخی کشورهای اروپایی و آسیایی همچون فرانسه، برلین، اندونزی، مالزی و… در مقابل سفارت امریکا این شعار را سر می دهند.

چمران در ادامه در خصوص پاسخ ایران به اقدامات و جنایت های رژیم صهیونیستی، همچنین اقدام تروریستی داعش علیه مردم کرمان گفت: شب گذشته ما شاهد موشک باران جاسوس خانه های مهم اسرائیل توسط جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم؛ از این رو ضمن حمایت همه جانبه از این اقدام می گوییم که « این اقدام سپاه آغاز یک انتقام سخت است».

وی با تاکید بر اینکه این اقدام موشکی یک هشدار جدی است، افزود: این هشداری است که ایران بفهماند به کسانی که اگر به این روش دد منشانه و ناجوانمردانه ادامه دهند دست بسته نیست و در مقابل آنان به میدان خواهد آمد و آنچنان از آنها انتقام خواهد گرفت که حتی تصور آن هم برای آنان دور از ذهن بوده و اسرائیل نتواند کمر خود را راست کند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تقدیر و حمایت همه جانبه از اقدام انتقام جویانه سپاه پاسداران در مقابل جنایات بوقوع پیوسته اظهار داشت: شما مقر و پایگاه جاسوسی هایی که علیه ایران و منطقه شکل می گرفت و مرکز تامین منابع مادی اسرائیل و جاسوسان بود را منهدم کردید و این اقدام دلیرانه شما کار بجا و شایسته ای بود که دل ملت ما را شاد کرده است.

چمران در پایان با یادآوری فرمایش مقام معظم رهبری خطاب به کشورهای متخاصم مبنی بر اینکه «دوران بزن در رو پایان یافته…» اظهار کرد خون شهدای عزیز کرمان بی پاسخ نخواهد ماند چرا که یقیناً هر عملی را عکس العمل دارد و این اقدام یک هشدار جدی به همه شماست.

پایان خبر/۱۱

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=18190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.