• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
5
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:

ارتباط دلی فرماندهان با نیروهای خود، وجه تمایز پلیس ایران با پلیس سایر کشورهاست

  • کد خبر : 10268
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
ارتباط دلی فرماندهان با نیروهای خود، وجه تمایز پلیس ایران با پلیس سایر کشورهاست
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: ارتباط صمیمی و دلی فرماندهان با نیروهای تحت امر خود و خانواده های آنان موضوعی است که پلیس ما را با پلیس سایر کشور های دنیا متمایز می کند.

به گزارش ریاح نیوز، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در حاشیه حضور در منزل سرهنگ” حسین بساطی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: از بهترین کارهایی که پیوند دلی می تواند بین فرمانده و زیر مجموعه ایجاد کند همین بازدید ها و سرکشی از خانواده های کارکنان است.

وی افزود: معتقدم فرماندهی موفق است که با نیروهای تحت امرخودش زندگی کند به طوری که از مشکلات و درد و رنج و یا خدای ناکرده از بیماری اعضای خانواده آنها مطلع باشد و اگر نیروها آنقدر با فرمانده خود صمیمی بودند که به راحتی هم و غم خود را با او مطرح کردند معلوم می شود که این فرمانده توانسته است بر دل نیروهای خود حکومت کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان ادامه داد: قطعاً وقتی فرمانده ای در دل نیروهایش جا داشته باشد آن نیروها هم با جان و دل برایش کار می کنند و در نهایت موفقیت و پیروزی هم نصیب فرمانده و مجموعه مدیریت وی خواهد شد.

جان نثاری، طرح انتخاب مدیران و کارکنان جهادی و حضور در منازل آنها و قدردانی از خانواده هایشان که در فرماندهی انتظامی استان اصفهان در حال انجام است را مورد تمجید قرار داد و گفت: هم اصل کار خوب بوده و هم شیوه اجرای آن که فرمانده انتظامی استان به همراه رؤسای عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات، بازرسی و دیگر همکاران در منزل مدیران و کارکنان جهادی حضور پیدا می کنند بسیار تاثیرگذار است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان  با بیان اینکه این گونه اقدامات ارزشمند باید به دستگاه های دیگر نیز تعمیم داده شود گفت: مدیران و مسئولان دستگاه ها باید بدانند که فقط با مادیات نمی توان دل کارکنان را بدست آورد بلکه باید با آنها ارتباط دلی پیدا کرده و پیوند عاطفی برقرار کرد.

وی افزود: اگر می بینیم نیروهای انتظامی به دستور فرمانده خود تا مرحله ای پیش می روند که جانشان را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران می کنند این اتفاق به جهت رابطه دلی است که بین فرمانده و زیر مجموعه وجود دارد.

جان نثاری اظهار داشت: مجموعه این اقدامات که باعث مجاهد پروری و افزایش روحیه جهادی در بین نیروها و خانواده هایشان می شود قطعاً رضایت رهبر معظم انقلاب را به دنبال دارد و شکی در آن نیست که رضایت ایشان، رضایت امام زمان (عج) را نیز در پی خواهد داشت.

وی همکاری با فرماندهانی همچون “سردار میرحیدری” را افتخاری برای استانداری اصفهان عنوان کرد و گفت: عملکرد وی نشان می دهد همانطور که مثل کوه در مقابل دشمنان استوار ایستاده اما در عین حال مانند یک برادر همدل درون خانواده های همکارانشان حضور یافته و به آنان محبت می کند .

جان نثاری تصریح کرد: این کار خیلی ارزشمندی است که یک فرمانده در بحبوحه و شلوغی کارهایش حواسش به خانواده زیر مجموعه خودش باشد و به آنان سرکشی کند و این همان چیزی است که پلیس ما را با پلیس سایر کشور های دنیا متمایز می کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در درون پلیس سایر کشورهای دنیا این گونه کارها مطرح نیست اضافه کرد: ولی در اینجا فرمانده پلیس با کسی که زیر نظرش کار می کند در یک نقطه با او و همسرش برادر می شوند. این ارزشهای دینی و حاکمیتی ما و فرق بزرگ ما با پلیس کشورهای دنیا است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در خاتمه عنوان داشت: لازم می دانم از جانب استاندار و مسئولان رده اول استان از کسانی که برای امنیت این مرز و بوم جانفشانی می کنند و هم خانواده این عزیزان که آنها را پشتیبانی می کنند صمیمانه تشکر کنم .

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.