• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
7

اتاق کودک در مجتمع قضایی خانواده اصفهان افتتاح شد

  • کد خبر : 13004
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۰۹
اتاق کودک در مجتمع قضایی خانواده اصفهان افتتاح شد
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و میلاد امام جواد(ع) و حضرت علی‌اصغر(ع) اتاق مخصوص نگهداری کودکان در مجتمع قضایی شهید قدوسی اصفهان افتتاح شد.

به گزارش ریاح نیوز، حجت‌الاسلام اسدالله جعفري رييس كل دادگستري استان اصفهان در حاشيه افتتاح اتاق كودك در دادگاه خانواده اصفهان با اشاره به اهميت رعايت حقوق كودكان در تمام مكان‌هاي عمومي اظهار کرد: برخي از مراجعين به مجتمع‌هاي قضايي، مجبور هستند به هر دليلي به همراه كودكان خود وارد محيط دادگاه شوند و با توجه به جو حاكم بر اين گونه مكان‌ها، ممكن است آرامش و روان كودكان تحت تاثير قرار گيرد.

وي افزود: اين موضوع در دادگاه‌هاي خانواده كه برخي اوقات مشاجره‌هاي لفظي بين زوجين يا خانواده‌هاي آنها صورت مي‌گيرد نمود بيشتري پيدا مي‌كند.

جعفری از معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان اصفهان به عنوان پيشنهاد‌دهنده و مجري اين طرح نام برد و تصريح كرد: طرح افتتاح اتاق كودك در ساختمان دادگاه خانواده به ابتكار و همت معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان اصفهان و با مشاركت نهادهاي حمايتي از جمله اداره بهزيستي، شهرداري، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و ديگر نهادهايي كه در حوزه حقوق كودك فعاليت‌ دارند اجرا شد كه صميمانه از همه دست‌اندر كاران اجراي اين طرح تقدير و تشكر مي كنيم.

رييس كل دادگستري استان اصفهان در پايان تقارن افتتاح اتاق كودك در دادگاه خانواده با آغاز دهه مبارك فجر و میلاد حضرت علی اصغر(ع) برگزاري كارگاه حقوق كودك و نوجوان در اصفهان را به فال نيك گرفته و ابراز اميدواري كرد با همكاري و هم‌افزايي تمام نهاد‌هاي ذيربط اتفاقات مثبتي در عرصه ارتقاء و حفظ حقوق كودكان در جامعه رخ دهد.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=13004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.