• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

۶۲ هیئت اجرائی در استان اصفهان به هیئت نظارت معرفی شدند

  • کد خبر : 16473
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
۶۲ هیئت اجرائی در استان اصفهان به هیئت نظارت معرفی شدند
جان‌نثاری گفت: در استان اصفهان ۶۲ هیئت اجرایی در حوزه‌های اصلی، فرعی و اقلیت‌ها داریم که معتمدین این هیئت‌های اجرایی به هیئت نظارت معرفی و بعضاً تاییدیه های آنان نیز صادر شده است و بعضی از حوزه‌های انتخابیه اصلی یا فرعی نیز هیئت‌های اجرایی خود را انتخاب کرده‌اند.

به گزارش ریاح نیوز، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، در بیستمین جلسه ستاد انتخابات استان ضمن اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در روزهای اخیر، اظهار کرد: به همه امت اسلامی و مردم عزیز و شهید پرور ایران اسلامی و استان اصفهان، پیروزی‌های جبهه مقاومت را تبریک می‌گویم و خداوند متعال را از این بابت شکرگذار هستم.

وی افزود: در این جلسه به روال سایر جلسات هفتگی ضمن مرور مسائل انتخابات استان از فرمانداران دو شهرستان که یک حوزه‌های انتخابیه مشترک دارند نیز دعوت شد تا ضمن حضور در جلسه آمادگی حوزه انتخابیه خود را برای برگزاری شایسته انتخابات تشریح کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: طبق تقویم انتخابات از ۱۳ مهر تا ۱۹ مهرماه، فرصت تشکیل هیئت‌های اجرایی در نظر گرفته شده و تشکیل هیئت‌های اجرایی اصلی، فرعی و اقلیت‌ها در استان اصفهان نیز در حال اجرا است.

جان‌نثاری افزود: در استان اصفهان ۶۲ هیئت اجرایی در حوزه‌های اصلی، فرعی و اقلیت‌ها داریم که معتمدین این هیئت‌های اجرایی به هیئت نظارت معرفی و بعضاً تاییدیه های آنان نیز صادر شده است و بعضی از حوزه‌های انتخابیه اصلی یا فرعی نیز هیئت‌های اجرایی خود را انتخاب کرده‌اند.

وی اظهار کرد: طبق آمار ارائه شده در این جلسه، از ۶۲ هیئت اجرایی، ۱۸ مورد شکل گرفته و مابقی نیز طی دو روز آینده شکل خواهند گرفت. رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: لذا یکی از مباحث اصلی این جلسه تشکیل هیئت‌های اجرایی مطابق با قانون و فرایند مورد نظر بود.

جان‌نثاری افزود: در این جلسه آمادگی‌های دیگر استان در حوزه پشتیبانی نیز مطرح و مقرر شد حوزه‌های پشتیبانی و آموزش در برخی زمینه‌ها فعالیت خود را آغاز کنند. وی متذکر شد: از جمله این مسائل، مبحث آموزش هیئت‌های اجرایی است که به محض تشکیل هیئت‌های اجرایی فرایند آموزش اعضاء نیز آغاز خواهد شد.

وی در خصوص زیرساخت‌های حوزه فناوری اطلاعات در برگزاری انتخابات، عنوان کرد: در این حوزه و در برخی از شعب ممکن است محدودیت‌هایی وجود داشته باشد اما با همکاری حوزه مخابرات و شهرداری‌ها این مشکلات رفع خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: به روز کردن اطلاعات عوامل اجرایی انتخابات، مورد تأکید قرار دارد، اعضای عوامل اجرایی بایستی مشخص و مورد آموزش قرار بگیرند. وی در پایان افزود: ساماندهی همه حوزه‌ها به نفع اجرای شایسته انتخابات در استان خواهد بود.

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=16473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.