• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

۱۵۷ کیلومتر راه با هدف حذف نقاط حادثه‌خیز در اصفهان ساخته می‌شود

  • کد خبر : 15684
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
۱۵۷ کیلومتر راه با هدف حذف نقاط حادثه‌خیز در اصفهان ساخته می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با هدف ارتقای سطح کیفی و حذف نقاط حادثه‌خیز، ۱۵۷ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان در قالب پروژه‌های احداث و بهسازی، تقاطع غیرهمسطح و تونل در دست احداث است.

به گزارش ریاح نیوز، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح کیفی و حذف نقاط حادثه‌خیز، در حال حاضر ۱۵۷ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان در قالب پروژه‌های احداث و بهسازی، تقاطع غیرهمسطح و تونل در دست احداث است.   

وی افزود: تاکنون براساس کارکردهای ارائه شده بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای این راه‌ها هزینه شده است.    

قاری‌قرآن با بیان اینکه ۱۲۹ کیلومتر راه در استان اصفهان در دست مطالعه است، گفت: ۸ پروژه با اعتبار بیش از ۲ هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال در مرحله انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: با نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «مهار تورم و رشد تولید»، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با تشکیل کارگروه‌های ویژه، و تلاش و برنامه‌ریزی به اجرایی تمام پروژه‌های اولویت‌دار سرعت بخشید.  

وی اضافه کرد: استان اصفهان با مساحت تقریبی ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع، ۲۶ هزار و ۵۱۰کیلومتر راه همسنگ، بیش از ۴ هزار کیلومتر راه با نقش ملی و ترانزیت، همچنین همجواری با ۹ استان و دارا بودن ۱۱۴ شهر از اهمیت بسیار بالایی در زمینه حمل و نقل و حوزه شهری برخوردار است.  

قاری‌قرآن با اشاره به اینکه بودجه این اداره‌کل از منابع ملی و استانی تأمین می‌شود، گفت: شاهد رشد بیش از ۸۰ درصدی اعتبارات استانی بوده‌ایم که تخصیص در این بخش ۷۸ درصد و تخصیص اعتبارات ملی نیز ۹۹ درصدبوده است.  

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=15684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.