• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

کمک مؤمنانه ماموران پلیس چادگان به افراد نیازمند

  • کد خبر : 13850
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کمک مؤمنانه ماموران پلیس چادگان به افراد نیازمند
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین امیرالمؤمنین(ع) در اقدامی خداپسندانه 200 دست پوشاک، 100 پُرس غذای گرم و 50 بسته حمایتی را دربین نیازمندان شهرستان توزیع کردند.

به گزارش ریاح نیوز، سرهنگ رضا الوندی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: کمک و دستگیری از ایتام و نیازمندان از موضوعاتی است که در آموزه های دینی مکرر به آن تاکید شده و یکی از سفارش های موکد امیرالمؤمنین علی (ع) در لحظات آخر عمر شریفشان نیز یاری رساندن به ایتام، فقرا و نیازمندان بود.

وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی بسیار مغتنم برای رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه است افزود: نیروهای انتظامی با تاسی به مولا و مقتدای خود همواره در این گونه اقدامات خداپسندانه پیشتاز بوده و کمک های مؤمنانه و مخلصانه خود را به افراد نیازمند تقدیم کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در همین رابطه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین امیرالمؤمنین(ع) در اقدامی خداپسندانه ۲۰۰ دست پوشاک ، ۱۰۰ پُرس غذای گرم و ۵۰ بسته حمایتی و معیشتی را دردر بین خانواده ها ی بی سرپرست و مستمند در روستاهای تایعه شهرستان توزیع کردند که این اقدام موجب خشنودی مردم و تحسین معتمدین روستاها و بخشداری های مربوطه شد و طی تماس با سامانه ۱۹۷ بازرسی پلیس استان از این اقدام ماموران فراجا تقدیر و تشکر کردند.

سرهنگ رضا الوندی در خاتمه با قدردانی از این اقدام خداپسندانه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان گفت: ماموران پلیس همیشه نشان دادند از مردم، با مردم و برای مردم هستند و همیشه خود را خدمتگزار آنان می دانند و مردم قدرشناس میهن اسلامی هم به وجود این عزیزان افتخار می کنند.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=13850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.