• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
4
استاندار اصفهان:

وظیفه ما نشان دادن مؤلفه های شخصیتی یادگاران دفاع مقدس به نسل جوان است

  • کد خبر : 10281
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۵
استاندار اصفهان: آزادگان سرافراز ما در دوران اسارت در چنگال رژیم بعث بودند و حالا سمبل های افتخار و عزت سرزمین هستند. وظیفه ما نشان دادن مؤلفه های شخصیتی یادگاران دفاع مقدس به نسل جوان است.

به گزارش پایگاه خبری ریاح نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، روز ۲۶ مردادماه و همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست و گفتگوی صمیمی با جمعی از آزادگان و ایثارگران استان ضمن گرامیداشت این روز، بیان کرد: گمشده این روزهای ما فاصله گرفتن از مولفه های هویتی شخصیت های فداکار تاریخ کشورمان است و متأسفانه کارهای روزانه سبب شده از برخی آموزه های هویتی غفلت کنیم.
وی ادامه داد: آزادگان سرافراز ما در دوران اسارت در چنگال رژیم بعث بودند و حالا سمبل های افتخار و عزت سرزمین هستند. وظیفه ما نشان دادن مؤلفه های شخصیتی یادگاران دفاع مقدس به نسل جوان است.
استاندار اصفهان عنوان کرد: عنصر فداکاری سینه به سینه میان آزادگان منتقل شده اما حالا نوبت این است که نسل جوان بداند برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی چه جانفشانی هایی شده و امروز در چه جایگاهی قرار گرفته ایم.
دکتر مرتضوی با اشاره به این که با تشکیل تشکل های خاص جانبازان و آزادگان می توان مؤلفه های هویتی را به نسل امروز منتقل کرد، تصریح کرد: همچنان که حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ضروری است و ما در محتوای پیام بسیار قوی هستیم؛ اما این محتوا بایستی در بستر درست منتقل شود تا به میزان کافی تاثیرگذار باشد. هدف اصلی ما تاثیر بر جوانان است تا با گوهرهای گران قدر دفاع مقدس و منش آن ها بیش از پیش عجین شوند.

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.