• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

نحوه فعاليت واحدهای صنفی پذيرايی در ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 13569
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
نحوه فعاليت واحدهای صنفی پذيرايی در ماه مبارک رمضان
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه ای زمان و نحوه فعالیت واحدهای صنفی پذیرایی شامل واحدهای فروش آش و حلیم، فست فود، رستوران و چلوکبابی ها در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش ریاح نیوز، در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در این ایام آمده است: برابر هماهنگی های به عمل آمده با اتحادیه صنوف پذیرایی استان اصفهان به منظور حفظ حرمت روزه داران تمامی این واحدها در ایام ماه مبارک رمضان مجاز به فعالیت در ساعات روز نیستند.

همچنین طبق هماهنگی های صورت گرفته زمان فعالیت واحدهای فروش آش و حلیم از ساعت ۱۵ به بعد و زمان فعالیت رستوران ها و چلوکبابی ها نیز از ساعت ۱۶ به بعد و فقط به صورت بیرون بر خواهد بود. همچنین واحدهای فست فودی بعد از اذان مغرب (افطار) تا ساعت ۲۴ مجاز به فعالیت خواهند بود.

 نظارت بر چگونگی فعالیت واحدهای صنفی در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از طریق اتحادیه های مربوطه و با پشتیبانی پلیس نظارت بر اماکن عمومی انجام می شود و در صورت بروز هرگونه تخلف با واحدهای صنفی برابر مقررات برخورد خواهد شد. شهروندان نیز در صورت مشاهده تخلفات صنفی می توانند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لازم به ذکر است رستوران ها، مراكز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه های مسافربری، فرودگاه ، ایستگاه راه آهن و بیمارستان ها و واحدهای صنفی که مجوز های قانونی را اخذ کردند می توانند به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی می باشند، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن استتار مکان به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت نمایند.

در پایان ضمن تشکر از متصدیان واحدهای صنفی که مشغول فعالیت و ارائه خدمات به گردشگران، مسافران و افراد دارای عذر شرعی می باشند، تقاضا داریم ضمن حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ضوابط و شرایط ابلاغی این پلیس و اتحادیه های مربوطه را رعایت نمایند.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=13569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.