• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

مشارکت قوی، مجلس قوی رقم خواهد زد

  • کد خبر : 18381
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
مشارکت قوی، مجلس قوی رقم خواهد زد
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مشارکت قوی، مجلس قوی رقم خواهد زد از این رو تمام دغدغه و خواسته ما باید به مشارکت برسد.

به گزارش ریاح نیوز، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در همایش مثل مصطفی۲ اظهار کرد: در شرایط فعلی دشمن می‌خواهد صحنه انتخابات را به صحنه رقابت، جنگ و درگیری جدیدی برای مقابله با جمهوری اسلامی تبدیل کند که از شگردهایی مانند مایوس کردن، تبلیغات وسیع برای عدم حضور و عدم مشارکت در رقم زدن یک حماسه باشکوه، در حال کار کردن است.

وی ادامه داد: اولین کار دشمن، مشروعیت زدایی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و زیر سوال بردن اعتبار، هویت، اقتدار، ظرفیت هدایت مردم به سمت کمال و مسئولان، مجلس، رئیس جمهور، قوه قضائیه، شورای نگهبان، بسیج و سپاه است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه تمام کارهای دشمن برای کاهش سقف مشارکت در انتخاب است، خاطرنشان کرد: نکته اصلی در انتخابات امسال مشارکت است‌ زیرا مشارکت قوی باعث فراهم شدن امنیت قوی، سلامت در انتخابات و رقابت بین کاندیدها است‌.

وی گفت: البته برخی دولت‌ها نسبت به نقش آفرینی مردم و حضور آنها در اداره جامعه و دستگاه‌های دولتی بد عمل کردند ولی رهبر معظم انقلاب مبنای حضور و مشاکرت مردم را بیانیه گام دوم قرار دادند و اصل صحبت بیانیه، نخست جوانان و سپس سایر مردم و نقش آفرینی آنها در اداره حکومت است.

فدا، با اشاره به اینکه ما به مشارکت نیازمندیم و باید از هر ظرفیتی برای این مهم استفاده شود، افزود: اگر کسی پای صندوق‌های رای نیامد، او نیز رای به آمریکا، رژیم صهیونیستی، کومله، دموکرات، منافقین و کسانی داده است که شمشیر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرفتند.

وی اذعان داشت: مشارکت قوی، مجلس قوی رقم خواهد زد و مشارکت قوی، مشکلات کشور را مرتفع خواهد کرد و تمام دغدغه و خواسته ما باید به مشارکت برسد.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=18381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.