• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد:

مزایای استفاده از تعویض پلاک اینترنتی

  • کد خبر : 10474
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
مزایای استفاده از تعویض پلاک اینترنتی
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مردم با مراجعه به اپلیکیشن پلیس من و استفاده از تعویض پلاک اینترنتی می توانند بدون هیچ گونه معطلی و تنها ظرف 15 دقیقه پلاک خود را تعویض کنند.

به گزارش ریاح نیوز، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت:شهر اصفهان همه روزه شاهد حجم بسیار بالای مراجعه کنندگان است که از طریق مراجعه به سایت نوبت دهی پلیس راهور برای تعویض پلاک خود اقدام می کنند.

به طور متوسط روزانه ۴۰۰ نفر برای تعویض پلاک خودروی خود به مراکز تعویض پلاک شهر اصفهان مراجعه می کنند که برای انجام مراحل خود حداقل یک تا ۲ ساعت در صف مانده و با توجه به اینکه باید برای پرداخت وجوه و دریافت فیش مربوطه از یک باجه به باجه دیگر بروند به همین دلیل وقت زیادی را مجبورند صرف کنند.

مردم با مراجعه به اپلیکیشن پلیس من (police-man.ir ) و استفاده از تعویض پلاک اینترنتی می توانند مشخصات و اطلاعات هويتی خود و وسيله نقليه، آدرس و ساير اطلاعات مورد نياز را بارگذاری کرده و شخصا نسبت به انجام فرآيند تعويض پلاک اقدام و با مراجعه به مرکز در زمان تعيين شده، ظرف مدت حداکثر ۱۵ دقيقه پلاک جديد خود را دريافت نمايند.

روش مذکور با روش تعويض پلاک حضوری یعنی دريافت نوبت اينترنتی از طريق سايت راهور ۱۲۰ متفاوت است. متاسفانه بیشتر مردم از این روش آگاهی ندارند به طوری که شاهد هستیم روزانه کمتر از ۱۰ نفر با استفاده از این شیوه به مراکز تعویض پلاک مراجعه می کنند.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: به شهروندان توصیه می کنم با توجه اینکه استفاده از این روش مزایای زیادی از نظر صرفه جویی در وقت و هزینه آنان دارد بجای استفاده از نوبت دهی اینترنتی از تعویض پلاک اینترنتی استفاده کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=10474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.