• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5

مدیر جدید صدا‌وسیمای مرکز اصفهان معرفی شد

  • کد خبر : 12762
  • ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
مدیر جدید صدا‌وسیمای مرکز اصفهان معرفی شد
رییس سازمان صدا و سیما، طی حکمی، یوسف افشاری نیا را به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش ریاح نیوز، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیمای کشور و مسئولین استان در محل سالن جلسات صدا و سیمای استان اصفهان برگزار شد. در این مراسم، حسن عابدینی، یوسف افشاری نیا را به عنوان مدیرکل جدید مرکز معرفی نمود.

در بخشی از حکم انتصاب وی آمده است؛
استان اصفهان مهد فقاهت ، ایثار و شهادت، علم و هنر و تاریخ و تمدن ایران اسلامی است. ظرفیت های عظیم فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی آن سرمایه ای کم نظیر برای رسانه ملی است.

امید است با تکیه بر ظرفیت های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و تاریخی این استان، در اجرای سیاست های کلان سازمان و تحقق اهداف و مأموریت های ذیل اهتمام جدی داشته باشید؛
تلاش در مسیر عدالت رسانه ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست ها و پیوست های مربوطه و تمهید جهش فکری و کیفی در تولید محتوای حرفه ای و مردمی ، انجام تدابیر لازم برای هم افزایی حداکثری رسانه ملی با ظرفیت های فکری، فرهنگی، علمی و مدیریتی منطقه و تعامل فعال با جبهه فرهنگی – اجتماعی انقلاب اسلامی، توجه ویژه به حوزه های مغفول عملیات رسانه ای اعم از روستاها، نخبگان و فرهیختگان، پشتیبانی رسانه ای از سبک زندگی ایرانی-اسلامی و انقلابی

یوسف افشاری نیا متولد شهرستان شهرضا از توابع استان اصفهان بوده و دانش آموخته مقطع دکترای تخصصی در رشته ادبیات عرفانی از دانشگاه اصفهان است. وی همکاری خود را با سازمان صدا وسیما از دوران دانشجویی در دانشگاه تهران آغاز کرد و در سال ۱۳۷۷ به استخدام صدا و سیما در آمد. افشاری نیا از ایثارگران و جانبازان شاغل در رسانه ملی است و قبل از این مدیرکل مرکز چهارمحال و بختیاری بوده و مدیرکلی مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاونت سیمای مرکز اصفهان، معاونت سیما و صدای مرکز خوزستان، مدیریت تأمین و پخش سیما و صدای مرکز کهگیلویه و بویر احمد از سوابق مدیریتی او در رسانه ملی می باشد.


گفتنی است در پایان مراسم، حسن عابدینی با اهدای لوح سپاس از خدمات شایسته و ارزنده بهرام عبدالحسینی در دوره بیش از چهار ساله تصدی مدیریتش تشکر و قدردانی کرد. عبدالحسینی، چند ماهی است که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=12762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.