• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

سرقت رمز پویا با ترفند برنده شدن در قرعه کشی خودرو

  • کد خبر : 16219
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
سرقت رمز پویا با ترفند برنده شدن در قرعه کشی خودرو
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کلاهبرداری که به بهانه برنده شدن در قرعه کشی ثبت نام خودرو پس از اخذ اطلاعات کارت حساب بانکی و رمز یکبار مصرف فردی اقدام به کلاهبرداری از وی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ریاح نیوز، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شكایت شهروند اصفهانی مبنی بر اینكه شخص ناشناسی به بهانه برنده شدن در قرعه کشی خودرو  با وی تماس تلفنی برقرار کرده و با اقدامات فریبنده از وی کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در تحقیقات تکمیلی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم با فریب مالباخته او را ترغیب به ارائه اطلاعات کارت بانکی جهت واریز هزینه صدور حواله خودرو کرده است و سپس اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب او می کند.

این مقام انتظامی افزود: در نهایت در بررسی‌های تخصصی و پلیسی، متهم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به همراه تجهیزات و ادله‌های دیجیتالی مورد استفاده وی به پلیس فتا دلالت داده شد.

رئیس پلیس فتا استان تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند که برای بهره‌مندی از جوایز مسابقات و قرعه کشی‌ها نیاز به واریز وجه نمی‌باشد و از ارائه اطلاعات هویتی و حساب بانکی به افراد ناشناس خودداری کنند، همچنین جهت دریافت اطلاعات و اخبار مربوط به ثبت نام خودرو به سایت های رسمی و معتبر خودروسازان مراجعه کنند.

مرتضوی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری لینک ثبت گزارش های مردمی با ما در میان بگذارند.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=16219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.