• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

زمان انتظار ساخت پلاک خودرو در اصفهان به ۲۰ دقیقه کاهش یافت

  • کد خبر : 18536
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
زمان انتظار ساخت پلاک خودرو در اصفهان به ۲۰ دقیقه کاهش یافت
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با بهره برداری از دستگاه ضرب پلاک خودرو در مرکز شماره 2 تعویض پلاک شهر اصفهان زمان انتظار شهروندان برای ساخت پلاک به 20 دقیقه کاهش می یابد.

به گزارش ریاح نیوز، سرهنگ محمدرضا محمدی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: امروز بحمدلله در ایام الله دهه مبارک فجر شاهد بهره برداری از دومین دستگاه ضرب پلاک خودرو در مرکز شماره ۲ تعویض پلاک شهر اصفهان با همکاری مؤسسه رهگشا بودیم که با این اقدام زمان انتظار شهروندانی که نیاز به ساخت پلاک جدید پیدا می کنند در این مرکز از ۳ الی ۴ ساعت به ۲۰ تا ۴۰ دقیقه کاهش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از معدود استان هایی است که ۲ دستگاه ضرب پلاک خودرو دارد افزود: پیش از این کسانی که نیاز به ساخت پلاک جدید پیدا می کردند بایستی ۷۲ ساعت منتظر می ماندند تا پلاک آنها از تهران به اصفهان منتقل شود و در این مدت هم خودروی آنها باید در مرکز تعویض پلاک می ماند و از این جهت مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می شد که با راه اندازی این ۲ دستگاه قدم بزرگی در خدمت رسانی سریع تر به شهروندان برداشته شد.

 معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: هم اکنون روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ عدد پلاک جدید در مرکز تعویض پلاک شماره یک و دو پلیس راهور استان اصفهان  ساخته می شود و شهروندان در کمترین زمان پلاک خود را دریافت می کنند.

این مقام انتظامی از تعویض روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ پلاک  خودرو در مراکز تعویض پلاک شهر اصفهان و دفاتر خودرویی شهرستان های استان خبر داد و گفت: براساس آماری که از مؤسسه رهگشا دریافت کردیم در ۱۰ ماهه سال جار ۲۹۰ هزار پلاک برای خودروهای سبک و سنگین و ۲۵ هزار پلاک برای موتورسیکلت ها تعویض شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است.

ارائه روزانه ۵۵۰۰ خدمت در مراکز تعویض پلاک اصفهان

سید جمال فاطمی رئیس مؤسسه رهگشا استان اصفهان نیز در حاشیه بهره برداری از دستگاه ضرب پلاک در مرکز شماره ۲ تعویض پلاک استان اصفهان گفت: ارائه خدمات مطلوب، بی منت و به موقع و کسب رضایتمندی شهروندان همواره در اولویت برنامه های همه مراکز و واحدهای خدماتی پلیس از جمله مؤسسه رهگشا است که در همین راستا امروز شاهد راه اندازی دستگاه ضرب پلاک در مرکز شماره ۲ تعویض پلاک استان اصفهان بودیم.

وی از ارائه روزانه ۵ هزار و ۵۰۰ خدمت به شهروندان در مراکز تعویض پلاک شهر اصفهان و دفاتر خودرویی شهرستان های استان خبر داد و گفت: در این مراکز علاوه بر تعویض پلاک، خدماتی از قبیل صدور و تعویض شناسنامه و کارت خودرو، بازدید فنی از خودروها، انجام امورات مربوط به عوارض و خلافی خودرو ، تعیین و تشخیص اصالت خودروها و … انجام می شود.

فاطمی خاطرنشان کرد: در گام بعدی سعی می کنیم همان زمان ۲۰ دقیقه ای که برای ساخت پلاک در مرکز استان طی می شود در شهرستان ها نیز اعمال شده و تمامی هم استانی های عزیز به موقع و در اسرع وقت پلاک مورد نیاز خود را دریافت کنند و بتوانیم ان شاء الله رضایتمندی بیشتر مردم را بدست آوریم.

تعویض پلاک سریع تر با استفاده از نوبت دهی اینترنتی

سرهنگ علی اصغر زارع رئیس پلیس راهور استان اصفهان هم  با اشاره به افزایش مراجعه شهروندان برای تعویض پلاک در روزهای پایانی سال استفاده از نوبت دهی اینترنتی را بهترین راه برای دریافت سریع خدمات عنوان کرد.

زارع بیان کرد: با نصب سامانه های هوشمند در مراکز تعویض پلاک پلیس راهور استان سرعت خدمات رسانی در این مراکز دو چندان شده و شهروندان اگر به صورت حضوری نیز مراجعه کنند هیچ گونه مشکلی ندارد و خدمات به آنها ارائه می شود.

وی با بیان اینکه زمان دریافت خدمات در صورت  مراجعه حضوری حداکثر بین یک تا ۲ ساعت است اظهار داشت: نکته ای که لازم می دانم به آن تاکید کنم این است که شهروندان باید مد نظر داشته باشند استفاده از نوبت دهی اینترنتی و همچنین تعویض پلاک اینترنتی باعث می شود که کار آنها هم راحت تر و هم سریع تر انجام شود و حداکثر ظرف نیم ساعت پلاک خود را تعویض کرده و از مرکز خارج شوند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره افزایش مراجعه شهروندان برای تعویض پلاک خودرو در روزهای پایانی سال گفت: با توجه به اینکه در روز های آخر اسفند مراجعه شهروندان مراکز تعویض پلاک بیشتر می شود توصیه می کنم شهروندان حتماً از نوبت دهی اینترنتی استفاده کرده و زمان مراجعه خود را به گونه ای مدیریت کنند که به مشکل برنخورند.  

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=18536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.