• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

رسانه بزرگترین یگان رزم جنگ ترکیبی است

  • کد خبر : 12751
  • ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
رسانه بزرگترین یگان رزم جنگ ترکیبی است
معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان گفت: در جنگ امروز رسانه پشتیبان نیست بلکه خودش یگان رزم است، رسانه بزرگترین یگان رزم این جنگ است و در راس این رسانه‌ها صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که باید یک تنه جلوی امپراطوری رسانه دنیا بایستد

به گزارش ریاح نیوز، محمدرضا جانثاری معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان صدا و سیمای مرکز استان اصفهان اظهار کرد: ایران در این چهل و سه سال همیشه درگیر جنگ با استکبار جهانی بوده است در مدل‌های متفاوت و الان در حال حاضر،دشمن یک جنگ ترکیبی را آغاز کرده است.

وی افزود: در این سال‌‌ها بزرگ‌ترین دفاعی که داشتیم دفاع مقدس بود که در آن دفاع مقدس، رسانه بالاخص صدا و سیما یکی از رده‌های پشتیبانی کننده بود. رزمندگان کار اصلی را انجام می‌دادند، طرح و عملیات، رسانه پشتیبانی می کرد از این کار دفاعی که انجام می گرفت.

جانثاری تصریح کرد: در جنگ امروز رسانه پشتیبان نیست بلکه خودش یگان رزم است، رسانه بزرگترین یگان رزم این جنگ است و در راس این رسانه‌ها صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که باید یک تنه جلوی امپراطوری رسانه دنیا بایستد و این کاری است بسیار مشکل که نیاز به انسان‌های با انگیزه دارد، افسران و سربازان قابلی نیاز دارد که هم خودشان مفهوم این جنگ را بفهمند و هم بتوانند تمام ظرفیت ها را بسیج کنند که بر دشمن  فائق بیایند. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان تاکید کرد: امروز حمایت از صدا و سیما و مجموعه رسانه‌ها به عنوان نوک پیکان حملات دشمن از ضروریات است و باید به آن اهمیت داده شود.

وی با اشاره به تقویت صدا و سیما بیان داشت: حمایت از صدا وسیما و رسانه یک راهبرد است که اگر مورد حمایت قرار نگیرد دشمن ما را از پای در می آورد؛ زیرا دشمن با همین رسانه توطئه هایش را عملیاتی می‌کند. 

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=12751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.