• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانش‌آموزان می‌توانند در تابستان نمرات ضعیف خرداد را جبران کنند

  • کد خبر : 9636
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
دانش‌آموزان می‌توانند در تابستان نمرات ضعیف خرداد را جبران کنند
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: افرادی که نمره قبولی کسب کرده‌اند اما از لحاظ علمی وضعیت مطلوبی ندارند در پایگاه‌های جبران و یادگیری و در آزمون شهریور شرکت خواهند کرد و در صورت بهبود نمره آن‌ها در مقایسه با خرداد ماه، نمره جدید برایشان در ستون نمرات خرداد ثبت خواهد شد.

به گزارش ریاح، سید احمدرضا بنی‌لوحی، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره جزئیات طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان گفت: به دلیل این که ما در دوران پساکرونا با سه گروه دانش‌آموز مواجه هستیم که گروه اول تواسنته‌اند واحدهای درسی خود را به شرایط مطلوب برسانند.

وی افزود:گروه دوم دانش‌آموزانی هستند که از لحاظ درسی ضعیف‌تر هستند و نتوانسته‌اند دروس خود را با موفقیت بگذرانند و گروه سوم دانش‌آموزانی هستند که نمره قبولی را کسب کرده‌اند اما به لحاظ علمی شرایط خوب و مطلوبی ندارند.

بنی‌لوحی گفت: دانش‌آموزانی که نمره قبولی کسب نکرده‌اند در پایگاه‌های جبرانی ما شرکت خواهند کرد و ۶ هفته کلاس خواهند داشت و پس از آن در آزمون شهریورماه شرکت خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مورد گروه دوم که نمره قبولی کسب کرده‌اند اما از لحاظ علمی وضعیت مطلوبی ندارند، بیان داشت: ۲۰ درصد از دانش‌آموزان مدرسه در پایگاه‌های جبران و یادگیری و در آزمون شهریور شرکت خواهند کرد و در صورت بهبود نمره آن‌ها در مقایسه با خرداد ماه، نمره جدید برایشان در ستون نمرات خرداد ثبت خواهد شد.

وی افزود: این یک فرصت بسیار مناسب برای دانش‌آموزان در بحث هدایت تحصیلی و دخالت معدل در کنکور است که بتوانند نمرات ضعیف خود را جبران کنند.

بنی‌لوحی خاطرنشان کرد: این طرح کاملا رایگان است و تمام هزینه این طرح توسط آموزش و پرورش پرداخت خواهد شد و دانش‌آموزان شرکت کننده در این طرح هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=9636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.