• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

حضور مدیرعامل آبفای استان اصفهان در دومین جلسه کمیته مدیریت بحران استان

  • کد خبر : 13139
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
حضور مدیرعامل آبفای استان اصفهان در دومین جلسه کمیته مدیریت بحران استان
در پی بارشهای مداوم برف و باران در استان اصفهان دومین جلسه کمیته مدیریت بحران استان با حضور استاندار، معاونین استاندار، فرماندهان ارشد نظامی استان و تعدادی از مدیران کل استان در محل استانداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش ریاح نیوز، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست مدیریت بحران استانداری اصفهان که به دنبال بارش‌های شدید برف و باران در استان و نحوه مدیریت چالش‌ها در این حوزه برگزار شد، گفت: امیدواریم به‌واسطه بارش‌های اخیر در سال آینده شاهد شرایط مطلوب‌‌تری در حوزه‌های کشاورزی، دامی ومحیط زیست استان باشیم.
حسین اکبریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز در این نشست، با اشاره به حوادث مختلف مرتبط با آبفا در بخش تامین ،تصفیه ، توزیع آب ،شبکه جمع آوری فاضلاب و پس زدگی های مختلف در اثر بارشهای سیل آسا ، گفت : با روحیه کار جهادی پرسنل شرکت در تلاشیم که با کمترین مخاطره از بحران گذر کنیم .

حسین اکبریان افزود: همچنین در بخش کمک رسانی به سایر ارگانها و دستگاههای خدمات رسان نیز در حد توان اقدام می نماییم . به طور مثال در تخلیه سیلاب زیر گذر بهارستان علی رغم اینکه متولی این کار شرکت آبفا نیست با تمام توان و با دستور و پیگیری استاندار محترم و فرماندار اصفهان همکاران بنده در محل مستقر شدند و به تخلیه آب کمک شایانی نمودند.
گفتنی است ، در اثر بارش‌های اخیر در اصفهان و استان های همجوار، علاوه بر ورود سیلاب به ورودی تصفیه خانه آب اصفهان ،مناطقی همچون شهرضا و سمیرم نیز به دلیل سقوط تیرهای برق و قطع تولید چاههای آب و خاموشی ایستگاه های پمپاژ دچار مشکلاتی در زمینه تامین آب شده اند.

پایان خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=13139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.