• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان :

«بازرگام» پس از نوروز در شهرستان‌های اصفهان فعال می‌شود/ به دنبال عرضه آجیل با قیمت مناسب در سامانه هستیم

  • کد خبر : 9160
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
«بازرگام» پس از نوروز در شهرستان‌های اصفهان فعال می‌شود/ به دنبال عرضه آجیل با قیمت مناسب در سامانه هستیم
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: برای افزودن آجیل عید نوروز به کالاهای سامانه تا این لحظه آجیل با نرخ مناسب یافت نشده و در تلاش هستیم تا آجیل با نرخ پایین به سبد کالا اضافه شود.

به گزارش ریاح، حسین ایراندوست معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان در خصوص سامانه بازرگام اظهار داشت: بازرگام سامانه‌ای کشوری برای فروش موادغذایی از جمله مواد پروتئینی، میوه، برنج، روغن و… به قیمت مناسب نسبت به سایر منابع فروش است که در استان اصفهان نیز فعال شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بازرگام با سازمان تعاون روستایی قراردادی تنظیم کرده است، افزود: سامانه به استان‌ها معرفی شده تا برای توزیع سراسری در مراکز استان‌ها و سپس مناطق مختلف شهرستان‌ها همکاری لازم صورت پذیرد.

ایراندوست خاطر نشان کرد: در این سامانه با حذف واسطه‌، مواد غذایی ضروری و مورد نیاز از جمله موارد پروتئینی، برنج، روغن و میوه با قیمت مناسب‌تری عرضه خواهد شد و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت، انتخاب کالا و زمان تحویل  سفارش‌های خود را ثبت کنند تا درب منازل به دستشان برسد.

وی با تاکید بر اینکه همه مناطق شهرستان اصفهان در سامانه پوشش داده شده است، یادآور شد: همچنین شهر بهارستان نیز تا ۱۶ اسفند ماه با تقویت ناوگان به پوشش سامانه اضافه خواهدشد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان بیان کرد: برای افزودن آجیل عید نوروز به کالاهای سامانه تا این لحظه آجیل با نرخ مناسب یافت نشده و در تلاش هستیم تا آجیل با نرخ پایین به سبد کالا اضافه شود.

وی در پایان افزود: پوشش شهرستان‌های استان اصفهان پس از ایام تعطیلات نوروز با شهرستان کاشان آغاز خواهد شد و در گام دوم سایر مناطق استان‌ها به سامانه اضافه می‌شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://riahnews.ir/?p=9160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.